Hoi hoi allemaal, ik kom hier ook eventjes kijken! Wij zijn november/december begonnen. Eerst bijna twee maanden (zeker voor m'n gevoel) ontpillen gehad. Vorige ronde vriendje naar het buitenland voor ruim 10 dagen tijdens vruchtbare periode en dan nu (ronde 3) kunnen we er eigenlijk pas het eerst echt helemaal voor gaan! Ik hoop zó dat het raak is. a.s. dinsdag heb ik waarschijnlijk m'n ei (vorige maand voelde ik toen ook precies de steekjes), dus we hebben afgelopen nacht geklust en dan gaan we natuurlijk zaterdagnacht, maandagnacht (etc. om de dag tot ik ongi wordt) ... en zo hoop ik dat ons kansje groot is deze maand!
Oja, voor de mensen die me hier nog niet kennen: ik ben 26, ruim 8 jaar samen met vriend (38 jr.), we wonen alweer 7 jaar samen, inmiddels huisje-boompje-beesje en baantje voor mekaar en we vinden dat we er nu helemaal klaar voor zijn.
french schreef:Bij ons zoontje was ik ronde 1 zwanger na een mk.
Dat hoor je inderdaad heel vaak naa een MK, dat mensen daarna in ronde 1 of 2 erna meteen zwanger worden. Schijnbaar ben je dan super vruchtbaar.
Puck14 schreef:Ik ga me pas zorgen maken als ik in augustus nog niet zwanger ben.
Dat is voor mij ook de magische grens die ik voor mezelf gesteld heb. Wij hebben eind november besloten er voor te gaan (die strip afgemaakt tot en met 2 dec,) en als ik deze zomer in augustus nog niet zwanger ben, vind ik dat inderdaad een moment dat ik het echt vervelend ga vinden ... nu is het inderdaad nog zo lekker ontspannend (op de spannende dagen na natuurlijk).