ok, 9jaar is een lange tijd, dat het dan nog mis kan gaan, haast niet voor te stellen.
Ik ga nu een dikke 5jaar met mijn vriend, woon net ongeveer 8maand samen
isaOud lidBerichten: 1.334Lid sinds: 1 januari 2005
Marcha schreef:Mijn banner klopt nu niet meer bij het bericht wat hierboven staat.
Ik heb vandaag positief getest en ben dus zwanger. Ik kan het nog niet echt geloven. Ik wil heel graag nog een keer testen en nog eens, maar ben bang dat die test dan negatief is. Kan dat eigenlijk wel? Eerst positief testen en een dag later negatief (zonder bloedverlies of iets anders geks)???
Elle schreef:hey meid,
Had je de negatieve testen eerder of later?
Dus eerst 2x negatief en toen 2x positief? In het tweede geval kan het zijn dat je hormoon nog niet genoeg in je lichaam zat en dat het effe tijd nodig heeft. Dus over drie dagen weer testen, maar een lichte streep is een streep. Maar als het daarna negatief is is wel vreemd vandaar dat ik het vraag.
Misschien kun je eens op het forum komen van zwanger worden in 2007 of zwanger zijn in 2007. daar zitten beiden meer mensen op.
Heeel veel succes!!!!
Elle schreef:hey meid,
Had je de negatieve testen eerder of later?
Dus eerst 2x negatief en toen 2x positief? In het tweede geval kan het zijn dat je hormoon nog niet genoeg in je lichaam zat en dat het effe tijd nodig heeft. Dus over drie dagen weer testen, maar een lichte streep is een streep. Maar als het daarna negatief is is wel vreemd vandaar dat ik het vraag.
Misschien kun je eens op het forum komen van zwanger worden in 2007 of zwanger zijn in 2007. daar zitten beiden meer mensen op.
Heeel veel succes!!!!