juffie25 schreef:hoop goed wat van je te lezen, knap dat je de verjaardagen wel gevierd hebt! Ik herken heel erg wat jij schrijft, ik heb ook elke keer een beetje een terugslag na een drukke dag.
Meiden misschien een beetje een rare vraag, maar zat net op een andere pagina en daar is iemand zwanger geworden, zij was ook heel lang bezig, dus vind het echt heel leuk voor haar. Maar ze had een foto van de test geplaatst en het klinkt misschien een beetje raar, maar ik schrok daar van, hebben jullie dat ook gehad na de curettage of mk? Ineens werd ik een soort van angstig wat er allemaal mis kan gaan? Dat had ik voorheen helemaal niet, maar na die curettage heb ik dat ineens, zo vaag.
Snap precies wat je bedoelt hoor! De eerste zwangerschap ben ik naar de 1e echo gegaan (alleen) zo van... we gaan even leuk kijken, totaal niet verwacht of gerealiseerd dat 't ook wel niet goed kon zijn.
Daarna is het alleen maar erger geworden, kan nu niet eens meer echt blij zijn met positieve test...
en ook bij anderen, of als mensen inderdaad al voor nod testen of het direct vertellen... denk dan ook al van als dit... als dat...
en ook bij mezelf nu heel dubbel...
kruimeltje schreef:
Hier mijn ei gevonden hoor ... tenminste een positieve ovu-test.
Dus vanavond weer aan de klus. En morgen nog een keer.
Ik ook!! 😊
over dubbel gesproken... ben nog midden in de verwerking... voel mezelf nog kut (excuus) en toch weer bezig he... weer testen omdat ik voelde dat er wat aan zat te komen...
Ben wel blij, met m'n PCO en na alle clomid en puregon... dit is dus mijn 3e eigen ei in rij (dat rijmt!!)
maar moet ook eerlijk bekennen... psychisch doet dit wel goed! is eigenlijk een enorme boost.
ik sta echt op springen nu hoor...poeh...vooral links, maar ook zeker rechts...
veel plezier he:mrgreen:
piet en corry schreef:@ Hoop: nog gefeliciteerd met je verjaardag al is het wel allemaal erg dubbel
Jij helaas ook weer welkom...
mijn verjaardag is wel al ff gelden hoor 😊 maar we vonden 't nu wel leuk om iets extra's te doen gezien ik 40 geworden ben en m'n liefje 35... (ja ik weet 't... :mrgreen::mrgreen:)
ik voel me vandaag eigenlijk wel ok eigenlijk... had gisteren ook al een betere dag... wauw... zou 't de ommekeer zijn?!
Afspraak met de pscych staat ook, al vind ik dat nu alweer bijna niet meer nodig... maar ga 't toch maar doen, ook met 't oog op de toekomst en 't een plaatsje geven van stoppen en 't niet gaan krijgen van kindjes (moet ook reeël zijn)
fijn weekend allemaal!