WaterAngelOud lidBerichten: 1.393Lid sinds: 11 maart 2011
@ Tanja: 😊 Tot hoeveel weken zwangerschap mag je eigenlijk vliegen? Ik zou nog ergens deze zomer met vriendinnen op vakantie gaan...
Tanja schreef:@ waterangel: ik heb gehoord dat de maatschappijen het niet meer toelaten vanaf 7 maanden omdat de kans op een bevalling dan toeneemt.
Ik ben 24 weken zwanger als we weg gaan, dus zo'n 6 maand. Net op tijd dus! hahaha
natjemenk schreef:dit kun je goed vinden op transavia.nl en je touropperator. volgens mij tot de 32e week volgens mij.... gewoon even googlen staat heel veel op en ook tips als je gaat vliegen. ik vlieg in juli en kom terug als ik een paardagen in het derde trimester ben.
Leutje1982 schreef:@Yinni: sterkte....ik heb er verder geen woorden voor...
@ marieke: Hoe gaat het met jou? Is het overgeven nog steeds binnen de perken?
@prinsess wat heb je voor de misselijkheid gekregen? Is het nu binnen beter uit te houden?
Fijne dag vandaag dames!
Ynni schreef:M'n hcg had al boven de 12.000 moeten zitten...verlies ook bloed met kleine stolseltjes... Ik heb geen pijn zoals de vorige keren maar de vorige keren waren sowieso anders. Toen was het iedere keer al gelijk een bloedbad en niet snel daarna de pijn...
Tis aan het zeuren in mn buik.
Ik ga me maar lekker douchen en dan boodschapjes doen...Freixenet, filet, paté, cola, brie en een doos tissues....m'n 'mis' kraampakket...
Sabrina1984 schreef:Goedemorgen meiden!
@Mieke: Wat super meid! Heerlijk dat het er allemaal goed uit zag op de echo! Dat is wel een hele geruststelling. En toch iets verder dan gedacht, al bijna de 12 weken grens voorbij!
@Mirjam: Verkoudheid en verstopte neus kan ook door hormonen komen toch? Ik moet ook steeds niezen! Ik hoop toch niet dat het zo lang gaat duren! Mijn borsten zijn trouwens ook erg gevoelig. Ach, alles voor het goede doel he!
Gisteren flink ruzie gehad met manlief, het was echt even totaal niet gezellig! Lang leve de hormonen! Gelukkig voor het slapen wel uitgepraat met een theetje erbij, maar toen ik wakker werd vanochtend had ik hele dikke ogen van het huilen en het trekt nog niet echt weg...
Zeker jammer van het weer! Een heel contrast met gisteren! Fijne dag allemaal! XX