Hee dames, inderdaad rustig hier! Of zit iedereen nu op hyves 😊
In elk geval kan ik nu echt eens even bijlezen. Ik zie best veel geslachtsbepalingen voorbij komen. Guppie vandaag toch? Spannend hoor!
Is dat iets wat je 'commercieel' moet afspreken? Kan niet bij je verloskundige toch?
Ik hoop eerlijk gezegd net als Jay dat we het bij de 20wk wel te weten komen. Maar als dat niet zo is, dan zou ik denk ik ook wel een extra echo willen daarvoor... lijkt me ook een mooi moment om eens verder over namen na te denken.
@Amore, Mariekepiek: gefeliciteerd met jullie meiden!
@Prinses: hoe was het feest gisteren?
@Tanja: fijn dat het schoolkamp geslaagd was! Maar wat vervelend nieuws voor volgend jaar inderdaad. Je hebt gelukkig wel alle tijd om op zoek te gaan naar iets nieuws, maar kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten! Succes ermee!!
@Natjemenk, Guppie: leuk dat jullie je ukkepuk al gevoeld hebben! Voel je het ook al vaker? Ik ben zo benieuwd, kijk er echt naar uit! Zijn er al meer die belletjes, vlindertjes, andere gezellige dingen in de buik voelen??
Wat mij betreft duurt het nu wel erg lang tot de volgende afspraak, 2 weken geleden het hartje nog gehoord, maar het is nu nog wel 3+ weken voordat we weer controle hebben. Komt vooral doordat ik doordeweek niet thuis ben vanwege mijn werk, dus lastig afspraken maken.
Maar goed, als we dan weer mogen, krijgen we ook meteen de 20 wk echo. Als die goed is, ga ik het 'de rest van de wereld' (hyves ed) ook vertellen denk ik 😃
Oja, hier intussen ook een "echte aankoop" gedaan: we hebben nu een commode in huis, van Marktplaats. Erg blij mee. Wacht, ik zal even een fotootje bijvoegen!
[ATTACH=CONFIG]2866[/ATTACH]
En verder kunnen we mijn oude wiegje van vroeger gaan gebruiken, die zullen mijn ouders binnenkort meenemen. Ziet er nog erg mooi uit. We moeten alleen wel even een matrasje op maat laten maken, en misschien ook nog iets aan de bekleding aan de binnenkant doen. Maar dat is de moeite denk ik meer dan waard!
Kortom, druk met de babykamer 😊 Met kleertjes enzo ben ik nog helemaal niet bezig geweest, wellicht na de volgende echo....
Fijne dagen allemaal en tot gauw weer eens!
Liefs,
Marikki