amore84 schreef:@shirtjuh. wat leuk dat je beste vriendin zwanger is! lijkt me zo bijzonder om dat samen te kunnen delen
en je mag best emotioneel zijn hoor ,dat hoort er gewoon bij! Ik heb vandaag mezelf op de wc op het werk opgesloten om even flink te huilen.
Vandaag flink geschrokken. ik heb sinds zaterdag dat de poezen aan het vechten zijn al last van mijn buik, soort krampgevoel. ik maak me er echt heel erg druk om want het zijn "mijn kindjes" en ik ben bang dat er binnenkort een weg moet.
nu kreeg ik vandaag ook nog eens steken rond mijn navel erbij en rond 11 uur had ik wat bloed toen ik naar de wc ging.
verloskundige gebeld en ik moet thuis blijven en rust nemen. maar dat gaat zo moeilijk met 2 vechtende katten in huis! ik hoop zo dat de dierenarts vanavond een oplossing heeft. en dat ik weer wat rust krijg. het scheelt dat ik de baby goed voel schoppen
sorry had hier nog niet eerder op gereageerd toen je schreef over je katten. ik heb hier ook problemen en ben nu aan het uitproberen of het helpt als ik met hen tegelijk speel door een laserlampje of 2 van die verenstokjes waarmee je ze in elkaars buurt lokt. Misschien is het tijdelijk en kun je een tijdje een feliway stekker of valeriaandruppels gebruiken. Overleg maar met je dierenarts. Ik weet niet of dat een oplossing is, maar die 2 dingen zijn rustgevend bij stress en misschien werkt het in jou situatie ook??
Het is ook niet de bedoeling dat je er zoveel stress van krijgt zeg!!! doe maar rustig aan met je buik, want dat bloedverlies is niet niks.
ik ben vannacht wakker geworden van de menstruatie-achtige kramp. Heb ik een aantal keren per dag nu. ben er ook niet gerust op en ben bang dat het te maken heeft met die schimmelinfectie en mogelijk toch blaasontsteking. Wilde ik mijn plas vanochtend langs brengen, moet het perse ochtendurine zijn. Dus nu morgenochtend terug.