zazuOud lidBerichten: 261Lid sinds: 5 december 2010
Breekt in ** dames, gefeliciteerd allemaal!! Ik hoop dat ik me snel mag aansluiten!! ** breekt uit
Toothfairy schreef:@Moortje en Mieke25, ik kon het toch niet laten om vanacht nog een keer te testen...haha en de streep was een stuk donkerder idd, dus......:D
Ik wacht nog met mezelf in het lijstje zetten tot zaterdag, want dan geloof ik het pas echt hoor...heel onwerkelijk allemaal..
@Mariekepiek, dat is heftig zeg vanaf de 5e week al ziek bij je vorige..pff, tot hoelang houdt dat dan aan ongeveer??
@Amore84, sterkte met je vader, hopelijk mag hij morgen lekker naar huis toe!
@Devika, ik heb jou verhaal gelezen in een ander topic en kreeg werkelijk tranen en kippevel..Wat hoop ik voor je dat alles nu goed gaat en dat je toch kan genieten van alles, maar wat zul jij een zwangerschap anders ervaren dan ons..
vlindertje1983 schreef:sorry zat net bij een verkeerd topic! mag ik me dan hier aansluiten?
Mariekepiek schreef:Ik ben nu echt overstuur, want ben vanochtend weer begonnen met spugen. Ik heb al een keer of 12 overgegeven vanochtend en voel me hondsberoerd, slap en in paniek. Ik trek dit niet!!! Nu al niet!!! Ik weet nu wat me te wachten kan staan, dus geen onbevangenheid dat ik misschien last heb van een buikgriep die morgen weer over is. Het is echt huilen hier. Heb al een primperan gepakt. Ik heb hier een kleintje rondlopen waar ik voor wil zorgen. Dit trek ik niet! Ik kan alleen maar huilen nu.
WaterAngel schreef:Hoi meiden,
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!!! Ik ben zelf uitgerekend op 10 november 2011 en heb mijn eerste afspraak met de VLK op 31 maart (1e kindje). Nu heb ik al vijf dagen buikpijn in mijn onderbuik. Zo'n krampig gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar ik heb gelukkig geen bloedverlies ofzo. Ik las op een paar websites dat veel vrouwen er last van hebben, maar vannacht werd ik gewoon wakker van de pijn en wist ik niet meer hoe ik moest liggen. Dat duurde toch wel minstens 10 minuten. Vandaag al de hele dag lichte buikpijn gehad en zodra ik van alles ga doen wordt het erger. Is er iemand van jullie die deze klachten ook heeft of herkent? Ik twijfel erg of ik van de week toch even langs de huisarts ga voor de zekerheid. Maar ik wil ook niet zo'n aanstellende jonge moeder zijn die van alles ongerust wordt...
Waar hebben jullie allemaal last van en wat doe je er tegen?
Liefs
Ynni schreef:Hoi meiden!
Ik kom me bij jullie aan sluiten! Ik heb afgelopen zaterdag een positieve test in houden gehad.
Ik hoop dat ik nu wel de hele rit bij jullie kan blijven! 😉
En Mariekepiek weer zwanger? Wat gaaf!! Ik weet nog dat je zwanger was van Joost hihihihih we zaten toen ook heel even in dezelfde topic!