xnienetjex schreef:@ desiree
Voor ons nu de belangrijkste dagen he, als goed is..
Ik vind maar spannend..
wij hebben ook al meer geklust, voor de zekerheid..
En idd miss iets minder druk der achter, dan gaat vast beter, het moet wel leuk blijven toch ..
Ik heb net een ovi-testje gedaan, en die was negatief.. Ben benieuwd of ik een ei spot de komende dagen..
Ik hou van zekerheid en wil liefste alles in de hand hebben , dus dacht ach doe mij maar gelijk die testen :P
ja nienetje het is zeker even spannend voor ons .. al probeer ik er maar gewoon vanuit te gaan dat ik ongi word 3 april anders ga ik zo lopen hopen en we beginnen pas net is pas net de eerste maand.. en als het dan wel bingo is dan ben ik helemaal gelukkig 😃
(al zeg ik dit wel hoor maar of het ook echt zo is haha)
hoe werkt zo een ovulatie test dan?
kan je dat maar 1 x per test berekenen ? (wel zonder want dat kan je hem nu alweer weggooien met negatief )
en heb je elke maand een ei ?
ik denk dat jij en ik beide gewoon rond a.s. maandag onze ei hebben.. 😊 ik probeer vanaf nu gewoon een beetje te klussen als maar ik leg er maar geen druk op.. (ik ben een ontzettend gefocust iemand als ik me ergens op stort ga ik er vol op maar in dit geval moet ik mezelf beschermen hoor anders is het een domper als het niet lukt)
hoe voel jij je verder nienetje ?
ik heb contstant last van krampen zal wel door het stoppen vd pil komen ..
klusse allemaal !!! haha 😛