vlindertje1983Oud lidBerichten: 475Lid sinds: 1 januari 2005
whow ik ben echt bang dat die test niet goed is ofzo! of dat ik als nog ongi word 😞 dit is heel onzeker zeg!
Puk1985 schreef:Jaaaaa Vlindertje! Super gefeliciteerd :D! Lekker genieten ervan.
Hoe reageerde je vriend?
Prinses88 schreef:Je kunt direct de vk bellen.. 😉 De ha hoeft niet meer eerst gebeld te worden, puur en alleen om te zeggen dat je zwanger bent zodat ze er rekening mee kunnen houden mocht je es medicijnen nodig hebben!
Je kunt die andere test nog doen, die geeft in letters aan of je zwanger bent dus duidelijker kan het niet..
Odile schreef:hoi meiden, weet niet wat het te betekenen heeft maar heb net een partij zitten huilen nadat ik vlindertje der nieuws las. dat is me nog nooit overkomen. echt heel raar. laten we hopen dat dat een goede reden heeft. daarnaast heb ik gisteren echt ongelofelijke pijn in mijn onderrug gehad wat nu weer minder is. dat heb ik normaal gesproken ook als ik ongi moet worden, dus heel apart allemaal.
Prinses succes morgen hoop dat je snel volgt.
vlindertje, lekker nagenieten hoor dit overkomt je niet elke dag ;-)
lin84 schreef:Vlindertje: leuk leuk leuk! Ga lekker rondneuzen. Babywinkels zijn normaal al leuk, maar al helemaal als je zwanger bent ;-)
Puk1985 schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Prinses GEFELICITEERD :D. Super leuk voor jullie!!!
Dat de rest maar snel mag volgen.
Hoe was het testmoment, vertel vertel. Alle details graag :mrgreen:
vlindertje1983 schreef:WAT??? lucky girl. Dat zou ik ook wel willen hahahah ik ga denk ik rond 24 november met verlof en begin pas weer half febr maar wil starten op 1 maart denk ik.
Prinses88 schreef:Ik moet nog 8/9 weken wachten op een echo.. Krijg em pas met 12 weken staat op de site, hoop natuurlijk wel eerder want ben ook zo onzeker als het maar kan! Je vraagt je toch af of het wel goed zit allemaal..
Is allemaal ook nog nieuw dus je weet ook niet wat je kunt verwachten..
Hopen dat je snel mag volgen Lin!