hallo dames!
pff wat een hitte haha!
Snippie, aan jouw fotos is ook altijd te zien dat je een heerlijk vrolijk ventje hebt! Fijn hoor, das echt genieten he! Wel lastig dat hij soms met slapen onrustig is van het draaien, ze snappen dan helaas nog niet dat ze het zelf veroorzaken haha! 18 graden op zn kamertje, wel fijne temperatuur! Hoe hou je dat zo, ook als het warmer wordt?
Goosje, wat leuk dat Sil zo aan het tijgeren is! Robin doet dat nog helemaal niet maar ik kan niet wachten haha! Sil is dus weer helemaal zn oude zelf, fijn als zon fase weer voorbij is! En ach, brood eten komt vanzelf! Hij eet weer andere dingen goed, verschilt toch per kindje en volgens mij is Sil hartstikke tevreden dus het zal wel goed zijn toch!
Tinesje, ik vind het ook ingewikkeld hoor! Ben altijd blij dat ik hier zoveel tips en adviezen lees want ik weet niet hoe ik anders had geweten dat we nu bijvoorbeeld al met boterham mogen beginnen! Je kunt als je op internet gaat zoeken wel 4 verschillende theoriën vinden over wat wel en wat niet. Ik doe gewoon alles met mate en volg zoveel mogleijk mijn gevoel en zolang Robin het er goed op doet, ben ik eigenlijk wel tevreden en als ik meer dat hij meer nodig heeft of verandering dan ga ik zoeken naar een goede manier. Maar die onzekerheid is er hier ook! Leuk dat Lars zo gelijk op gaat met Sil!!!
Monalisa fijn dat de sprong is genomen! En leuk dat hij nu allemaal nieuwe dingen kan En van een zetpil geven tegen de pijn, geen id, volgens mij mag het wel maa rik zou het ook even goed nazoeken. En ik zie je ticker voor je cyclus, leuk joh!
Jersey, gelukkig is Benthe weer beter. Denk als die kleintjes ziek zijn en het is zo warm het nog moeilijker voor ze is! Maar nu jij ziek, bah! Heel veel beterschap!
Friend, wow water uit haar tuitbeker en zelf gedronken!!! Super super! Robin moet niet veel hebben van ander vocht dan melk en de tuitbeker al helemaal niet! Zelfs het vasthouden van de fles doet hij eigenlijk amper! Daar maak ik me wel n beetje zorgen om, met dit warme weer krijgt hij niks anders dan zn 4 flessen die hij vaak niet helemaal leegdrinkt! Ik krijg er gewoon niks anders in, net weer water aangeboden maar hij wil het echt niet...
Ik kom ook veel kindjes tegen die jonger zijn dan Robin maar ook net zo lang en zwaar, bijvoorbeeld van een collega van mij, terwijl ddat 8 weken scheelt. Nouja, ik vind het niet erg en hij is gewoon gezond!
Hier alles goed, gister rustig dagje geahd. Robin had zaterdag bij mn zus niet veel geslapen en heeft dit gister echt moeten inhalen, slaapkont was het!!!! Vandaag weer lekker vrolijk. Ben gister begonnen met een boterham, hij eet het alsof hij nooit anders heeft gedaan! Ik ben echt verbaasd haha. Haal wel nog de korstjes eraf, vind dat nog een beetje eng omdat hij soms wel n beetje moet kokken van het brood...
Water of diksap wil hij dus echt niet, dat vind ik wel vervelend nu met dit warme weer, maarja, ik kan m toch echt niet dwingen...
Robin tijgert nog helemaal niet, is hij dan zo langzaam of zijn die van jullie zo snel???? Nouja, komt vast ook vanzelf wel. Zelf zitten vind hij eigenlijk niks en kan hij ook nog niet, dus meestal rolt hij wat heen en weer. Hij rolt alleen snel van zn speelkleed en dan is het dus brullen, dus even iets in huis doen terwijl hij speelt heeft niet zoveel zin meer haha!
Hij ligt nu lekker te slapen dus ik ga snel even aan de poets, want ik heb een heerlijk relax weekend gehad maar dat is aan het huis wel te zien hahaha!
Owja, bij ons op het kdv valt het wel mee met de hitte, gelukkig. Maar ik heb wel begrepen dat de zonkracht superfel wordt, dus ik smeer Robin thuis in en dan doen zij het de rest van de dag, en ze houden die kleintjes zowiezo uit de zon. Robin is echter zo bleek dat ik geen risico wil nemen.