juffie1979 schreef:mofie: dat is heel goed, en fijn dat de papa en mama 7 uur achter elkaar hebben kunnen slapen. Wij vannacht 5,5 dus het gaat ook steeds beter.
kimob: geef jij 5 voedingen per dag? Maar bied jij er 6 aan met de hoeveelheid van 5 voedingen? Ines weegt nu 3730 gram
Benieuwd of de draagdoek vandaag binnenkomt.
juffie ik geef ongeveer 6 a 7 flesjes per 24 uur, ik begin met een flesje van 100 ml en als ze nog honger heeft maak ik nog een flesje van 30 erbij. Ze komt nu meestal om;
-8.00
-11.00
-14.00
-17.00
-20.00
-23.00
-05.00
Dit is dan wel een drukke dag hahaha...heel vaak laat ze er nu iets meer tijd tussen of ik rek het een half uur tot een uur zodat ze aan 6 flessen komt.
Vind je dat veel of weinig? Sophie is nu 7 weken en weegt denk ik nu rond de 3500 gram (3 weken geleden woog ze 3155)
Ik had op het cb besproken of ze nu niet wat minder flessen per 24 uur zou moeten krijgen en wat meer zou moeten door slapen snachts, maar ze zeggen dat ik toch gewoon moet geven als ze komt...soms iets rekken is prima. Ze denken dat ze een inhaalslag aan het maken is omdat ze de eerste 2 weken moeite had met drinken, toen dronk ze soms maar 10 tot 20 ml per fles.