@ Daffie: Ahh oke, ik heb er ook helemaal geen verstand van natuurlijk 😉 Maar als jouw gevoel zegt dat je buik al 3 weken niet is gegroeid, snap ik dat je het gaat meten hoor! Zo houd je het een beetje in eigen hand..
@Puck: Die foto is wel heel cute hoor, die tandjes haha 😊 Hmm qua kado is altijd lastig inschatten voor iemand die je niet kent..Ik geef mijn vriend elk jaar weer iets totaal anders, van een uitgebreid koffiezetapparaat, tot een minicruise of zelfs 4 dagen Parijs inclusief vliegen (toen was hij ook afgestudeerd in de zelfde week hoor, dus dubbelop!)
Ik kijk voor ideeën vaak op
www.kadopagina.nl En ohja, balen van je ongi zeg!! Die regelmatige cyclus is dan wel weer erg fijn, zou zo ruilen met je 😉
@ Myuana: Wie weet nog 6 dagen idd, maar ik verwacht er niks van! Laten we hopen dat de naaldjes deze keer je eisprong opwekken en het mooiste zou zijn als daar meteen iets positiefs uitkomt zeg!! Ik duim voor je!
@ Sylverstertje: Ik snap het wel hoor, dat je dan even afstand neemt! En van jouw verhaal krijg ik ook weer iets hoop, want ik voel echt helemaal niks geloof ik, haha! Maar ik probeer nuchter te blijven en ga er toch vanuit dat mijn ongi gewoon komt dit weekend.
@ Evi: Hoe is het met de pijn vandaag meis, beter al hoop ik?