mooncat schreef:Al verwacht van mij? Tja komt een beetje hard over faith dit is mijn eerste maand dus je kunt me niks kwalijk nemen.
Ik snap zelf ook wel best dat deze cyclus 39 dagen kan duren, maar jij denkt dat ik 24/7 denk aan baby baby en nog is baby en dat ik mezelf helemaal gek maak.
Ik heb al een paar x duidelijk gemaakt dat ik mezelf niet gek zit te maken, en dat time will tell wanneer ik zwanger mag zijn.
En nog zeg je dat ik mezelf gek maak, en dat is vervelend als iemand zo negatief is.
Ik probeer juist alles positief te zien en bedoel dit ook helemaal niet kwaad naar jou toe, alleen word ik er een beeje vedrietig van als je zo over me denkt. :(
Ik denk helemaal niets hoor!
Het is zoals Maal aangeeft dat heel veel berichtjes gaan over gevoel en kwaaltjes en zoals ik aangaf KOMT HET OVER dat je jezelf gek bent aan het maken.
En dat ik zo een reactie van je verwacht had komt omdat je telkens zo reageert op tips en adviezen.
Ik heb de eerste x 63 dagen erover gedaan, voelde ook alles en had zelfs melk uit mijn tepels komen.
Toen werd mij ook gezegd van je bent je eigen gek aan het maken.
Laat het even los en een week erna was ik ongesteld en mede door Multi zwanger worden etos na mijn idee.
Iedereen hoopt op een positieve test en op het zwanger worden en zijn.
Het is niet voor niets dat een aantal meiden waaronder IK zelf afstand nemen van het forum.
Als je leest van die heeft dit en zelf heb je ongeveer zo een kwaaltje ga je automatisch denken ey ik heb dat ook en nu.
En ik denk over niemand hier negatief en iedereen die haar mening zegt bedoeld het alleen van harte en positief!
Ik heb ontzettend veel steun van heel veel meiden hier gehad en nu nog!
Soms was ik ook niet blij met hun reacties maar ze weten wel waar ze het over hebben!
Maal dank je wel! Je bent een schat! Maar dat wist je al 😃