Prinses88 schreef:Maal, dat gevoel wat jij beschrijft dat ga ik ook hebben.. Denk dat ik het heel moeilijk vindt als iedereen de kleine vast wil houden! Niet zozeer mijn ouders maar wel de kant van mn vriend's familie! Wacht het wel af, maar denk dat ik eerst enorm beschermend ben hahaha..
oooh dat gevoel heb ik ook! Precies hetzelfde inderdaad. Mijn ouders zijn ok, maar de rest van wereld! AFBLIJVEN! Haha. Nou ja en vrienden heb ik denk ik ook geen moeite mee, maar ja die heb ik zelf uitgekozen. Heb nu met vriend afgesproken dat als ze slaapt, ze alleen door ons opgetild gaat worden en niet door een ander. MOEHAHA! Zo hoop ik het een beetje in te kunnen dekken haha. Ik vind het ook zinloos dat als ze slaapt dat iedereen aan haar gaat zitten. Slapen is slapen en niet als doorgeef-cadeautjes van arm naar arm te gaan.
Ik denk ook niet dat ik ga wintersporten. Ben sowieso niet zo van de wintersport maar vriend is er dol op dus wilde het voor hem overwegen. Maar lijkt me idd geen strak plan.
Gister een tas met kleertjes van een vriendin gekregen. Zo leuk! Nu alles weer aan het wassen en dan kan ik morgen de kledingkast weer her-inrichten HAHA! Heerlijk!