mijke schreef:@ FLower, ja bij mij klopte er ook niets van.
De datum dat bij ons de bevruchting zou moeten zijn hebben we de hele week geen sex gehad ? ?
Maar wat hun willen hoor :p, ik werd toen ook 2 weken terug gezet, baalde ik eerst best wel van.
Maar nu maakt het ook eigenlijk weinig uit, ik d8 toen dat ik 5 weken was toen ik er achter kwam, maar was dus nog maar 3, vond ik wel knap van me zelf 😛
Kleintje komt toch wanneer hij/zij er zelf klaar voor is ! !
En misschien is bij de volgende echo de meting wel weer anders.
Bij ons dus zelfde verhaal na 25 maart hebben wij ook ruim 1 week geen sex meer gehad pas weer aantal dag voor positieve test dus het kan idd niet wat de vk zegt.
Maargoed hou me er nu maar eerst aan en zie het bij de volgende echo wel.
@ Anna.. idd ook raar dat ze je zus 1 week hebben terug gezet en nu zeggen dat het kindje groot is!
Heel veel plezier morgen:D Een aantal drankjes kunnen vast geen kwaad.
Had zelf ook nog gedronken en wist toen ook niet dat ik zwanger was en ze zeggen dat het kindje zo vroeg nog geen bloedverband heeft met de moeder??
@ Penny.. vindt het zelf ook heel raar, en ze had er volgens mij ook de tijd er niet voor om rustig te kijken want het liep al een half uur uit, ze was alleen en assistentes waren er niet. Dus wacht de volgende keer wel af! Was idd een heel gaaf gevoel om het hartje te zien kloppen:D Vriendjelief was zo trots we waren nog niet thuis of hij ging de echo al showen aan vrienden terwijl er vrij weinig te zien valt. Wel erg leuk om te zien dat hij er ook zo blij mee is:D
Ik zit helaas ook helemaal onder de puistjes, het worden er steeds meer:(.