Goedemorgen,
Ik kan ook eindelijk es met jullie meepraten over een kindje wat niet wil slapen 😉 We hadden Emma om 20:15 in bed gelegd en om 20:45 lag ze nog steeds te mopperen. Dus ik naar haar toe, was ze enorm vrolijk en hyperactief, echt nog niet moe dus.. Heb haar er dus nog maar even weer uitgehaald, net als jij Schorpie tegen m'n principes. Maar beneden vond ze het veel te leuk en gezellig dus ben met haar op ons bed gaan liggen, kon ik welcome home kijken. Ik werd als klimpaal gebruikt, niet normaal gewoon. Ze trok zich aan mijn mond en mijn neus omhoog zodat ze m'n bril af kon pakken. Uiteindelijk zijn we samen om 21:50 in slaap gevallen, manlief kwam me om 22:15 wakker maken met de vraag, zal ik haar maar in haar eigen bedje leggen?
Greetje, bij mij beginnen ze ook te rammelen hoor, en net als jij een goed gesprek gehad met manlief en hij nwil ook wel maar toch nog even wachten hebben we besloten. Heb je het nog gezellig gehad met manlief 😉 (Hier wel) 😉
Daisy, geniet van je vrije relaxte dag. Over dat je Julie wil leren door te slapen, hoe lang laat je haar huilen voordat je naar haar toe gaat? Emma moppert 's avonds namelijk ook wel eens, maar meestal is dat na 5 minuten over. Misschien kun je proberen om dat op te bouwen, eerst 5 minuten laten huilen, dan naar haar toe gaan en haar zonder wat te zeggen goed leggen. En die 5 minuten dan steeds langer maken, 10 min, 15, min, succes ermee!
Mick, veel plezier met je personeelsuitje, en ach, een dagje zonder diëten moet kunnen hoor! De spinazietaart was erg lekker, jammer dat je geen zalm lust!
Greetje, een babyshower, ben benieuwd hoe dat is. En idd Max lekker meenemen, lekker trots op hem zijn en showen aan iedereen! Geniet ervan!
Schorpioentje, ik ken dat hoor, hier nog zo één zonder zitvlees. En al helemaal als het om de tv gaat, dat kan die dus echt niet, altijd maar die stomme reclames ertussen zegt ie dan. Dus dan gaat ie boven achter de pc zitten gamen en zie ik hem de hele avond niet weer.
Gisteravond nog heel lang met manlief zitten praten over kinderen en over m'n bevalling. Een collega van hem heeft gisteren een kindje gekregen, dus dat was ook voor hem wel een reden om er aan terug te denken. Was erg leuk.