Lieve forum-vriendinnetjes,
Jullie hebben wel weer veel gekletst hoor! Es kijken of ik het allemaal onthouden heb.
Misslola, je bent een super vriendin!! Fijn voor je vriendin dat er geen uitzaaiingen zijn!
Minka, ik heb nog geen weekend hoor, ik moet morgen ook nog werken van 830 tot 1830.. Maar dan gelukkig wel op de leuke groep, dus dat scheelt een hele hoop!
Daisy, vervelend meid, dat Julie zo slecht slaapt. Hopelijk kun je een beetje bijtanken als ze een nachtje ergens anders slaapt. Veel plezier alvast morgen, voordat ik het vergeet..
Mick, joepie, jullie diploma!!! Gefeliciteerd! Is Luuk nu wel lekker gaan slapen? bOh ja, de bouw begint 5 september en zal volgens planning duren tot december 2012, maar je kent dat vast wel, dat soort dingen lopen altijd uit, dus wij gaan uit van voorjaar 2013, dus het zal voor ons ± anderhalf jaar overlast geven.
Vicky, Gilles heeft er niet veel zin in zo te lezen, ach, dat hebben wij ook niet als we niet lekker zijn. Dikke knuffel!!
SB, fijn dat Linde weer koortsvrij was vandaag, ik duim voor een goede nacht voor jullie!!
Hier weer een pittig dagje op m'n werk gehad. We hadden gelukkig niet zuper veel kinderen, maar we hebben vanmorgen GGD controle gehad, pff.. dan ben je direct een beetje van slag omdat je zeker wil dat alles goed is. (Niet dat dat anders niet zo is, maar je wil het extra goed hebben zeg maar..)
En vanmiddag zijn we direct maar aan de slag gegaan met de aandachtspunten, hele leuke vloerkleden weg gedaan omdat dat niet hygienisch is zeggen ze, een dubbele box verplaatst (vond m'n rug even niet zo leuk) en een nieuwe bouwhoek gecreerd. Was wel weer leuk om te doen. Verder ben ik tussendoor ook nog druk geweest met administratie van mijn collega's. De meiden op die groep zijn niet zo van het opruimen, maar het was een puinhoop met overal kindgegevens die niet in de map zaten, medecijnverklaringen die niet opgeruimd waren enz..
Al met al dus druk geweest, maar wel voldaan druk. En nuy plof ik lekker op de bank, lekker tv kijken en op tijd naar bed.
Slaap lekker allemaal, werkse voor diegene die weer mogen/moeten en tot morgenavond als het me lukt!