Ik heb even vluchtig bijgelezen, dus soory als ik dingen over het hoofd heb gezien...
Tjonge Daisy, wat balen dat het maar niet beter gaat met Julie betreffende haar bronchitis 😞 En ook dat je ouders zo moeilijk doen nu ze gescheiden zijn. De ouders van L zijn 4 jaar geleden gescheiden, maar zijn de jaren daarna nog gewoon samen op alle verjaardagen en feestdagen geweest. Ze hebben nu allebei een nieuwe lover en daarmee zijn ze zelfs bij elkaar op de koffie geweest. Zo jammer als het niet altijd zo kan. Heb je er wel eens over gesproken met je ouders wat jij ervan vindt?
Vicky: getsie wat klote, nu heb je wel heel erg veel poep gezien vandaag, of heeft Gilles niet meegedaan?
Schorpioentje: ik ben toch wel erg benieuwd naar de 'uitslag', het heeft wel iets, zwanger worden op je zoveel-jaar-samen-zijn!!! 😉
Misslola: die baas van je is een eikel, ziezo!
Mick: hoe is het vandaag met Luuk gegaan? Je vroeg naar de voedingen van Max. Op het kdv drinkt hij inmiddels kleine beetjes fv en ook diksap, dus ik geef geen bv meer mee zodat hij ook wel verplicht is eraan te wennen. Thuis krijgt hij nog steeds bv, want ik krijg er met geen mogelijkheid de fles in. Als L thuis is kan hij wel een flesje diksap geven en als ik er niet ben accepteert hij ook van L wel een beetje melk uit de fles. 's Nachts is juist de laatste dagen weer een drama. De afgelopen week is Max iedere nacht wel 3x(!) voor een bv geweest. Ik ben dan ook weer eens compleet gesloopt, dat went toch niet. Dus tja, wat zal ik ervan zeggen. Ik heb goede hoop dat als ik naar Boedapest ben volgende week, Max wel genoeg vocht binnen krijgt, maar of ik binnen een half jaar kan stoppen met bv geven... ik heb geen flauw idee...
Minka: hoe is het je meissie? Ben je druk met gezellige dingen? Hoe werkt de slaapzak?
Babylover: welcome back! :mrgreen: Wat een ellende op je werk en wat zuur dat Jayleigh zo moeilijk went aan haar nieuwe omgeving, sterkte!
Anntje: ik begrijp hieruit dat de film niet zo extreem eng was? (omdat je niet meer hebt gereageerd 's nachts?)
Ik ben gisterenavond met een vriendinnetje naar een beautysalon geweest. We hebben een gezichtsbehandeling gekregen en daarop volgend een hotstone massage. Ik kon me moeilijk ontspannen, maar het was leuk om een keer meegemaakt te hebben en mijn vriendin vond het super (kado'tje voor haar 30e verjaardag). Wel schraal hoor, die gezichtsbehandeling. Ik heb een hele goede huid, maar had een 4tal gerstekorrels(??? zelf nog NOOIT van gehoord) op mijn voorhoofd en die heeft dat meisje ingeprikt en uitgeknepen, autsch! Daarnaast mijn snorretje :oops: laten harsen, dat viel me reuze mee. Mijn wenkbrauwen zijn mooi in model gebracht en mijn wimpers zijn zwart geverfd. Verder een vochtinbrengend masker gehad, maar dat vond ik helemaal niets: ik mocht 20 minuten niet praten! Niks voor mij dus 😃 De massage was wel aardig. Vond het wel heel bizar dat het meisje wat me masseerde precies de plek aan kon wijzen in mijn rug waar ik altijd pijn heb, zonder dat ik haar dat had verteld! Al met al, best grappig, maar ik zou er zeker nooit de volle mep voor betalen!
Max ligt overigens nu heerlijk te slapen sinds een half uur en we hebben afgesproken dat als hij wakker wordt en gaat huilen, we hem sowieso niet uit bed halen. We hebben echt het gevoel dat hij ons zit te dollen en dat is niet de bedoeling...