Nath, ik heb de testen nog niet ontvangen dus dat scheelt weer 😛
maar ik ga mij bedwingen en de komende dagen nog geen test doen.
Lola01Oud lidBerichten: 2.575Lid sinds: 6 april 2011
muissie schreef:doet ie het?
Miranda schreef:Marley dat is een mooie tekst!!
Die kopieer ik even ;)
Marley&me schreef:Weet je wat ik me nog afvroeg, misschien staat dat ook in de bijbel, of weten jullie dat 😉ik snap je vraag maar een antwoord ?? als je 13 april ongi was dan zou je 14 dagen later of ervoor toch je eisprong hebben?
Stel nou dat ik morgen ongesteld zou worden (18e) dan heb ik toch rond de 4e mijn eisprong gehad? dit zou ik zelf ook denken ja..
En stel nou, dat ik nu/ of ooit zwanger ben, maar mijn cyclus is onregelmatig.. hoe weet ik dan hoe lang ik zwanger ben. Bijvoorbeeld nu 13 april voor het laatst ongesteld geweest, maar misschien wel mijn eisprong was vorige week gehad.. hoe bereken je dat? Snappen jullie mijn vraag?
Miranda schreef:Bedankt marley!!
Zie handtekening :oops:
muissie schreef: ik snap je vraag maar een antwoord ?? als je 13 april ongi was dan zou je 14 dagen later of ervoor toch je eisprong hebben?
Miranda schreef:Afgelopen vrijdag heb ik de bloedtest gehad...
Miranda schreef:Met dank aan MARLEY!!!
Aan jou alle eer ;)
Liesl schreef:quote: je verloskundige of gyn kan dmv een bloedonderzoek vaststellen of en hoelang je zwanger bent. De uitslag kan eenvoudigweg pos of neg zijn, maar afhankelijk van de zwangerschapssymptomen die je vertoont en je medische voorgeschiedenis kan ook de hoeveelheid hCG worden bekeken. De meest nauwkeurige bloedonderzoeken kunnen een zwangerschap al twee weken na bevruchting vaststellen. Nadat de hoeveelheid hCG gemeten is, kan op basis daarvan worden bepaald wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden en dus ook wanneer je uitgerekend bent
Liesl schreef:nu ik mijn echte duiveltjes voor eerst heb in 12 jaar, was ik al vergeten hoe anders het is dan pilbloedingen
veel meer en beetje jakkes vind ik wel, hopelijk snel zwanger
Liesl schreef:binnen dikke week akkoord? 😊 ;)
Cary schreef:Dat is toch die chocola met rijst erin?
Cary schreef:inderdaad een goed idee miranda, dan hoop ik wel voor je dat er geen ellenlange wachtlijsten in het ziekenhuis zijn.