muissieOud lidBerichten: 162Lid sinds: 4 mei 2011
ze zouden gewoon iets moeten uitvinden dat je direct naar het 'klussen' weet of het goed aangekomen is haha
muissie schreef:ze zouden gewoon iets moeten uitvinden dat je direct naar het 'klussen' weet of het goed aangekomen is haha
Marley&me schreef:Buikpijn trouwens weer helemaal weg!!
Neclaa schreef:Ik kijk nu ook babyboom!! :)
muissie schreef:oww testen!! krijg gewoon tranen in me ogen..
raar he .. bloos
Miranda schreef:Haaii allemaal!!!
Ik ben ongi!!!!!!!
JOEHOEEE
Dit betekend dat ik weer verder kan!!!!
:-D
Miranda schreef:Ik ga in mijn banner uit van 32 dagen..
Dit omdat dit mijn 'normale' cyclus is..
Hopelijk was dit een eenmalige uitschieter ....
Ik heb net de zwangerschapsbijbel ook gehaald...
Heeeeel mooi boek!!!
Staat alles in hoef ik ook niet meer zo te gokken steeds ;)
Marley&me schreef:Meiden, ik begin een beetje ongerust te worden.. als je ongesteld wordt, heb je dan sws een eisprong gehad? Kan je lichaam een eisprong overslaan?
Wanneer zouden jullie naar de huisarts gaan? Ik lees op itnernet dat als je niet binnen zes weken ongesteld wordt, ze aanraden naar de huisarts te gaan. Dat is natuurlijk bij mij wel bijna zo.. :S
Marley&me schreef:Ik ga proberen het een beetje meer los te laten.. eerst maar even zien.. en als ik volgende week nog niet ongesteld ben, kan ik altijd even bellen. Ik merk dat ik er super veel mee bezig ben en das misschien ook niet zo goed...
Even relativeren.. ronde 1, nog geen reden om me druk te maken!
nath86 schreef:Is ook goed.. want wanneer je er steeds aan denkt komt het ook niet..
ronde 1 idd.. nog genoeg kansen!;) en wie weet is het gewoon nu dikke raak! een collega van me had eerst ook negatief getest en pas na 2 weken overtijd een positieve test..