Hoi Marian, Welkom, gezellig dat je mee komt schrijven 😃
als je vragen hebt, gewoon stellen hier, er is altijd wel iemand die even met je mee wil denken 😃
sereentje83Oud lidBerichten: 208Lid sinds: 15 maart 2011
jennay schreef:goedemorgen dames,
het is voor iedereen nog spannend lees ik, ik weet ook niet goed wat ik moet denken.
had van de week hele erge pijn in mijn liezen, wist niet hoe ik moest zitten of liggen.
Hoop dat t mij eisprong was, met testen werd het niet echt duidelijk. Heb ook op slijm gelet maar daar kon ik ook niks uithalen.
Nu heb ik een drukkend gevoel in mn onderbuik, grrr....
Liesl schreef:wow Marian leuk leuk leuk, spannend
ik heb net slecht nieuws gekregen van mijn schoonzus.
weet niet of iem het zich nog herinnert, maar ze is zeven maanden zwanger en had infectie opgelopen, haar eerste had dit meegebracht van crèche, testen gedaan en bleek negatief, iedereen opgelucht, maar nu blijkt er toch iets mis.........
het kindje gaat neurologisch gehandicapt zijn..... ze zien een abnormaliteit in linkerhersenhelft...
nu is de vraag in hoeverre....... dit moeten ze nog testen.... het kan gaan van epilepsie tot volledig spastisch.....
mijn arme arme broer!!!!!
Lola01 schreef:Hahahahahahaha ik ook! Welk vak sta je als ik vragen mag?
Liesl schreef:ik merk dat iedereen zich super voelt 😉
ik heb beetje nagelezen, denk dat mijn klachten te maken hebben met ovulatie
Lola01 schreef:Voel me zo beroerd 😞 hang alleen maar boven de wc. Heb nu maar een emmer naast me gezet.
Moet ik vanmiddag ook nog naar school 😞
En morgen heb ik mijn 1e werkdag, wordt nu elke dinsdag ingewerkt *zucht*.
Xannia schreef:Dag dames!!
Ik ben weer terug van vakantie!! Moet nog een hoop bijlezen, maar nu geen energie voor (jetlag).
Nog wat belangrijks gemist??
Ik zie dat Lola zwanger is!?!?!?! GEFELICITEERD!! Wat super zeg!!!
vivi schreef:he zeg wil je voortaan ipv 30 40 gebruiken als je 'heel oud' wil aanduiden, hahahahahahahaha :-D:-D