Miranda schreef:http://www.zwangerschapspagina.nl/pendelen/
Via bovenstaande site...
Gewoon even lezen wie het doen en dan moet je je voor en achternaam + geboortedatum en je vraag sturen..
Ik geloof er niet zo heel erg in maar vind het wel grappig en ben ook wel benieuwd of het uit komt 😉 haha
Dat mag natuurlijk altijd!!
Nope, bij mij issie niet uitgekomen 😛 want dat zou ik in mei zwanger zijn geworden, en dat ben ik niet 😛
vanmorgen naar dokter geweest ivm zwakke menstruatie en zware krampen, ze heeft alles gecontroleerd inwendig enzo en lijkt prima in orde.
doordat ik 15 jaar pil heb geslikt moet mn lichaam weer leren een slijmlaagje aan te maken in mn baarmoederwand en dat is nog maar heel weinig, waardoor ik dus ook weinig bloed verlies nog, maar het moet ik de komende maanden steeds beter worden.
Ben nog ff naar ziekenhuis gestuurd voor bloedtest op hormoon prolactine, sommige mensen maken dat te veel aan waardoor er geen goede menstruatie opgang komt, prolactine is het hormoon dat de borstvoeding stuurt, maar als je dat hormoon gewoon al te veel aanmaakt gebeurt er dus ook niets.
maar ze dacht dat het gewoon van de pil kwam en ik moet ff geduld hebben nog.
ben iig gerustgesteld. ga komende tijd wat meer met andere zaken bezig houden ipv zwanger worden, want dat kan nog wel ffies duren 😛