@ Lotje, wat vond ze van de fruithap met ananas?
Lastig he, die hoeveelheden. Ik heb wat info hier gevonden
http://www.babyallergie.nl/voorbeeldmenu.htmmaar nog was het uitproberen omdat natuurlijk niet iedereen evenveel eet.
Ik heb potjes van Avent om de voeding in te bewaren, daar stoppen we ook ongeveer 200 gram in .
Qua vlees, we hebben 1x mager rundergehakt gegeven maar daar reageerden haar darmpjes niet zo goed op dus zijn we weer even gestopt. Komt ook omdat er in mijn kant van de familie sprake is van overgevoeligheid mbt vlees. Wel krijgt ze de laatste tijd nu en dan een potje met vlees, om te oefenen. Dat is ongeveer 2x per week of zo. Dat gaat wel goed. Een ei hebben we nog niet gedaan, dat zou ook wel eens kunnen!
@ Vickypreg, vanwege grotere kans op allergie? kan het nergens vinden, alleen dat het afgeraden wordt.
@ vakantie, ja dat van dat water is ook een goede om te onthouden want het is altijd maar de vraag waar het kraanwater allemaal voor gebruikt wordt. Weet nog dat in Turkije gewaarschuwd werd om bepaalde drinkjes niet te drinken want die werden soms ook aangelengd met kraanwater. En idd geen rauwkost ed!
We hebben nog even alles overdacht en gaan idd maar potjes mee nemen. We willen ook niet dat ze zich daar niet goed voelt door het eten omdat ze er niet aan gewend is. Waarschijnlijk nemen we dan een kleine staafmixer mee om ter plekke wat fruit ed te kunnen fijn maken voor het geval ze dat uit de hand niet wil eten. (Just in case, mag graag voorbereid zijn 😉 )