Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
Owh kun je dat veranderen dan? Zo ver was ik nog niet.. Dat blauwe was wel wat overzichtelijker!
Tinkerbell79 schreef:Ja vond ik ook al.
Pfff reageer nog wel op iedereen maar wil even mijn ei kwijt (voor susie: ja dit kopieer ik en zet het in onze hyves, want ik wil niet dubbeltypen haha).
Afgelopen maandag had ik intervisie. Ik had al enige tijd geleden een mail gestuurd naar mijn teamoudste marcel om door te geven dat ik niet kan. Ik heb de data van de intervisie twee weken geleden door gekregen en daarvoor al mijn vaste rooster in de agenda van p gezet, want hij plant om mijn werk, zijn werk heen. Dus p had hier al werk staan. Aangezien mijn teamoudste ziek is, heb ik de mail ook naar karen gestuurd, de teamoudste van de andere groep, dat ik niet kan dus.
Komt ze gisteren op kantoor en zegt ze "waarom was je niet op de intervisie" ik het nogmaals uitgelegd, wat ik al stom vond aangezien ik dit al had verteld. Zegt ze "ik kijk ook op facebook en zag dat p thuis was, dus dat je gwoon had kunnen komen, mar daar hebben we het nog wel over" Uhm dacht het even niet dacht ik, dus ik vroeg wat ze bedoelde, en ik dat nu wilde besprkeen. Ik vroeg of het om de foto ging van mik en p. ja die. Dus ik "die heb ik zondag avond gemaakt en maandag erop gezet!" zij" ohja ik dacht al dat moet ik even navragen". Toen heb ik haar gezegd dat dit geen navragen was maar suggereren dat p thuis was en ik dus ook...en dat ze het absoluut niet navroeg en veroordeelde en dat ik dat niet fijn vond hoe ze dit deed. "ohnee zo bedoelde ik het niet" zei ze....
Ik was zoooooo kwaad!!!!! Ze zei dus gewoon dat ik LOOG, terwijl die foto sowieso pas om half vijf op internet kwam en de intervisie van 13 tot 15 was....dus dat p ook net thuis had kunnen zijn. Maar kan die domme kut niet nadenken dat een foto ook eerder gemaakt kan zijn. Ohhh dat iemand mij dmv een foto op fb beticht van liegen.
Ik weet nog niet heel goed wat ik hiermee moet, wel terugpakken, want zit me hoog.....
zo moest het even kwijt...