Pff, hier niet heel veel aanwezig geweest, toch wat druk met het gezin (Sjoerd doet het super maar het is vaak lachen óf huilen, heel anders dan bij Jynt, het vreet energie). Wel jammer, en ik ga echt fb niet op (of ik moet jullie binneslepen op het account van m'n man).
Verder niet echt forum-moe, in de zin van dat ik nogal eens aan jullie denk 😊 Het was ook echt hartverwarmend om al die reacties en sms'jes te krijgen met Sjoerd z'n geboorte, dat was echt fijn. En waarschijnlijk is er ook minder te zeggen over peuters, als ik Sjoerd zo zie, die ontwikkeld zich als een haasje, terwijl dat met Jynt natuurlijk inmiddels in een wat rustiger tempo gaat.
Maar goed, nu dus toch even een momentje achter de pc. Dat mag ook wel, op moederdag 😉
Lion, hoe is het gegaan bij de kaakchirurg? Ik vind dat soort dingen echt naar, jij gaat er nogal laconiek mee om (tja, je kunt ook niet anders, maar toch). Wat leuk dat Lieke bezig is met staan. En fijn dat de buisjes zo goed hebben geholpen!
Slaapt Lieke nog steeds door? Sjoerd maakt hier nachten van 22h-05.30h en daar ben ik heel blij mee. Soms om 4h of 5h nog een speentje erin, maar verder niet.
Mar, hoe gaat het met je? Wat een ellende krijgen jullie weer over je heen gestort. Hoe gaat het met je polsen, moet je er echt aan geholpen worden (of ben je er al aan geholpen)? Ook bepaald geen pretje. Wat knap dat Fenna al bijna zinnelijk is! Jynt doet op verzoek haar plasje wel op de wc, maar echt goed aangeven doet ze niet. Haar nieuwste hobby is helaas poepen in het zwembad... En als je haar verschoond hebt: sjone luier, lekker zemmen! jaja, zo gaan de zwemluiers er hard doorheen.
Tink, Ilse, alles nog goed? Fijn te horen dat Susie op vakantie gaat, kan alleen maar betekenen dat het iig een béétje goed gaat met de kleine meid. Vind dat echt sneu, en dat kleintje heeft nog wel een weg te gaan. Iemand trouwens een idee hoe het nu met haar schoonvader gaat?
Claudia, fijn dat je moeder zich nu aardig goed voelt. En wat onwijs balen dat je het nog steeds niet naar je zin hebt op het werk. Je durft nu misschien ook niet op zoek naar wat anders? Of is er sowieso weinig werk te vinden wat jij leuk vindt?
Hier: midweekje weggeweest omdat oma 65 werd. Sindsdien is Jynt weer enorm gegroeid, ze gebruikt langere zinnen en zegt eerder wat ze bedoeld (ipv 'eh, eh!'). Ze kent alle kleuren en kan volgens mij al echt tellen, want als je om 3 stukjes speelgoedfruit vraagt, dan krijg je er ook 3, en als je om 8 vraagt, dan krijg je er 8. Ze wijst op straat ook wel eens 'tee fietsen!' aan. Kortom, trotse moeder.
Ook trots op Sjoerd trouwens, die al druk bezig is met rollen, al lukt van rug op buik nog nét niet. Buik op rug gaat als een tierelier, haha. De eerste keer schrok hij wel (en wij erbij, haha), want z'n hoofd kwam met een harde bons op de grond, dus dat was even huilen.
Moederdag; knutselwerkje van Jynt, we gaan zo pootafdrukjes maken van Sjoerd en manlief had een lekker ontbijtje gemaakt, dus helemaal gelukkig.
Over drie weekjes weer werken, ben vrijdag alvast naar een bespreking geweest, ik heb er wel zin in, maar het wordt een hele uitdaging. Ik heb al ideeën, dus komt vast goed.