Ruthje, jeetje wat heb jij een schrik gehad van t weekend zeg! Prettig dat het wel weer voorbij is nu, maar leuk is anders.. Kan me goed voorstellen dat je er angstig van werd. Nu op naar de hsg hm? Ik kan je er niets over vertellen, bij mij is het net, als bij Dani, destijds gecombineerd met een kijkoperatie.
Suus, bij jou ook al zo'n spanning! Ik heb ook ruim anderhalf jaar getemperatuurd, en je moet je echt niet zo vasthouden aan 1 'reading' hoor! Temperaturen is geen hele exacte methode, het geeft alleen een globaal overzicht en altijd alleen inzicht achteraf. Dus je niet zo gek laten maken door 1 uitschieter hoor, dat kan door zoveel factoren komen. En als je er een keer een uitschieter bij hebt zitten, gewoon invullen op FF, de site corrigeert dat soort onlogische waarden zelf 😊
In ieder geval heel fijn dat de bloedwaarde een mooie eisprong laat zien, ik blijf nu duimen!
Tweety, jij hebt nog ongeveer net zo lang te gaan als ik al op weg ben 😃 Toeval hm?
Lucky, hoe voel jij je? Fijn dat je nu gewoon lekker naar de vk mag meis! Heb je binnenkort de intake?
Stiertje, oeh spannend!! Enne, die tweeling is een reële mogelijkheid hoor, ik had deze keer ook op twee dagen na NOD al een onwijs dikke duidelijke streep. Een vroege knalpositieve test en vroeg kwaaltjes kunnen idd een teken zijn, twee keer zoveel hcg he? 😉 Maar serieus, een tweeling is even ontzettend wennen, maar daarna ook echt dubbel zo leuk 😉
Linda een wandeling met extra's 😉 Dat lef zou ik ook zo snel niet meer hebben, dan zou ik wel heel zeker moeten zijn van enige privacy 😉
Tweety, over je verhaal van die "vriend", ik zeg geen tijd aan verspillen. Het is lastig je gevoel uit te schakelen, maar hij is het echt niet waard dat jij je er rot over voelt. Daarnaast heeft Linda ook wel een punt.. ik denk dat mijn mannetje er ook niet erg blij mee zou zijn als ik er zulke 'relaties' op na zou houden..
Suus, ik heb sinds mijn eerste miskraam niet 1 ronde gehad waarbij ik geen tussentijds bloedverlies had. Dat heb ik uiteraard in het zh aangekaart toentertijd, maar elke vorm van bloedverlies voor NOD moest ik zien als los staand van de menstruatie. Het heeft dus ook geen invloed op je kansen op een zwangerschap. En zoals al gezegd, en kan werkelijk vanalles zijn, een gesprongen adertje, een innestelingsbloeding, of en dat was volgens de gyn bij mij de meest logische verklaring, een overmatige aanleg van bm slijmvlies waardoor je al eerder beetjes verliest.
Nou, hier alles rustig 😊 Hoewel, wel druk met vanalles en nog wat, maar geen gekke dingen. Vandaag weer goedgekeurd, en de bevestiging dat de gupjes goed zijn gegroeid. Voor nu is de uitgerekende datum op 5 januari gezet. Wel het nodige aan folders e.d. meegekregen en we moeten nu eens goed in gesprek over de combinatietest en de 20 weken screening. Daar zijn we het nog niet helemaal over eens 😉