Was ik weer eventjes 😊 Ik red het op het moment niet om jullie bij te houden meiden, tussen werk, cursus volgen, bruiloft regelen (we trouwen al over 3 weekjes! 😮 ) , tijd doorbrengen met mijn paps waar het op het moment niet zo heel lekker mee gaat en 's avonds uitgeteld vroeg in bed kruipen. Ik kom regelmatig even spieken, maar als ik reageer wil ik het goed doen, en daar ontbreekt me de tijd gewoon voor..
Ik ga iedereen in willekeurige volgorde af 😉
Elmo, meis wat ontzettend K.U.T. dat de poging weer mislukt is.. Hopelijk idd meer succes in Spanje dan maar, hoewel dat wel even een heel ander verhaal is..
Hoe gaat het met je mannen in Wolfheze dan? Tommy al onder het zadel inmiddels? Zodra ik weer een beetje lucht in m'n schema heb, en jij hebt er ook tijd voor en zin in gaan we weer eens een ritje maken ok?
Lucky begint het vertrouwen zo langzaamaan niet te komen? Ik merk dat het bij mij een heel langzaam toenemend iets is, het gaat bijna ongemerkt, maar het komt vanzelf, echt. Soms heb je even een terugval, ongeloof dat het nu toch echt gelukt is na al die tijd. En dan de angst dat het langverwachte geluk je toch weer afgenomen kan worden..
Wel fijn voor je dat je nu lekker gewoon naar de vk mag. Ik mag dat niet 😞 moet de hele zwangerschap in het zh blijven, maarja alles voor de bestwil van m'n kindjes.
Ruthje, mijn hemel meis, wat heb jij in korte tijd een achtbaan doorgemaakt zeg! :shock: Je instelling is zoals je die nu het beste kunt hebben, maar niettemin bewonderenswaardig. Lang niet iedereen kan de kracht opbrengen er zo nuchter in te staan, maar wat je zegt, je weet nu in elk geval dat het kan. Ik duim heel hard dat je nog even zonder hsg door mag en dat donor 2 een lot uit de loterij mag blijken 😊
Wbt die positieve ovulatietest en negatieve zwangerschapstest; ik heb altijd gehoord dat bij een zwangerschap een ovutestje ook licht positief kan geven, maar dat andersom absoluut niet kan. Maar hoe zeker dat is?
Dani, mooi dat je het zo naar je zin hebt in de USA. Jammer van de mislukte ronde, het was wel de "cherry on the cake" geweest daar een positieve test te hebben, maar wie weet kunnen jullie nu een amerikaans kindje maken 😉 Veel plezier nog voor de dagen die jullie nog resten!
Suus, whaaa!! Gefeliciteerd! Wow, dat is toch nog wel heel snel gegaan niet? Ik bedoel, hoeveel 'echte' kansen hebben jullie nu gehad? Als je het zo bekijkt ben je wel super vruchtbaar 😉 Ik duim voor een mooie echo straks, hoewel met die termijn de kans idd bestaat dat er nog geen hartje te zien zal zijn.
Stiertje, hoe voel jij je nu dan? Nog steeds zo misselijk? Voor jou begint de echo al wel aardig in de buurt te komen niet? Ik ben zooo benieuwd of jij ook dubbel geluk krijgt!
Tweety, poeh.. wat een verhaal van dat meisje zeg.. Het verdriet zal vast ontzettend overheersen nu, maar mijn tweede gedachte was direct, ik zou bijna in staat zijn die artsen ik weet niet wat aan te doen zeg! :eek:
Voor jou schiet het ook aardig op nu he, je verlof komt aardig in de buurt nu niet?
Linda, ik ben te laat, maar ik hoop dat je een heerlijk ontspannen vakantie op Ibiza hebt (gehad) en hopelijk kom je straks bij ons terug met heel mooi nieuws 😃
Voor Jolien evenzo, ik kan je geen fijne reis meer wensen, maar ik hoop niettemin dat je een supertijd meemaakt, en dat je straks heerlijk uitgerust en ontspannen thuiskomt voor een nieuwe fase in je leven 😉
Tara, wat leuk jou hier terug te zien! Hoe is het met je kleine meid! Ze zal inmiddels het jaar al gepasseerd zijn niet? En aan de klus voor een brusje, spannend!
Nou, hier gaat alles wel aardig zijn gangetje. De meeste aandacht gaat naar de bruiloft over precies 3 weken, en we duimen heel hard dat het weer nog wat opknapt. Verder heb ik, hoe zalig, eigenlijk nog steeds amper last van kwaaltjes. Maar het groeit al wel behoorlijk, want de afgelopen week hebben we langzaamaan onze omgeving op de hoogte gebracht, want ondanks dat ik net aan 11 weken ben, is het al best enigszins te zien 😉 Maar ik voel het vooral, mijn broeken passen nog wel, maar echt comfortabel zitten ze niet meer. Dus vanmiddag een mijlpaaltje bereikt, en mijn eerste positiebroek gekocht in de sale bij H&M. Wat een zaligheid is dat zeg!
Verder over anderhalve week de nekplooimeting, dus dat is weer even spannend.
Zo, het is een heel verhaal, maar het werd weer eens tijd en ik had er nu mooi een momentje voor. Ik kom weer langswaaien zodra ik de tijd kan vinden. Fijn weekend lieve meisjes!