Ah jammer.
Ja ik verveel me & werk op een KDV 😛
Lynn & Milan
Lynn & Tygo
Lynn & Joey
Lynn & Brent
Brent vind ik leuk!
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
daphne1984 schreef:Jaaa Kian vind ik leuk!!! Manlief schud nee....grrrrrrrrrr
daphne1984 schreef:haha het vreemde is dus dat wij de meisjesnaam al wel weten (begint met een j en eindigt op ill :P) Hadden jullie voor Hailey ook een jongensnaam bedacht? En zoja, hou je die voor dit kindje áls het een jongen wordt?
Sanel schreef:OHHHHH Rian ik denk dat mijn naam wel goed bij Hailey past!!
Rian-kippie schreef:vertel....
Lunanoa schreef:Nou laten we dan maar hopen dat er weer een meisje komt hahahahahahahahhhahahahahaha
Ik heb geen ideeën meer 😛
Waarom mag het niet met een B beginnen?
Lynn & Loek?
finaly87 schreef:uuhhhm volgens mij wel snippie!! ;)
nienke schreef:En wat vinden jullie van mijn naam? Nienke
:-)
jorina schreef:huh :? :? :? echt waar nou ben ik wel heulllllll erg nieuwsgierig
Sunshine8 schreef:Ow, ik zal even een lijstje maken met namen die wel wel leuk vinden....maar suggesties: ALTIJD WELKOM!!!! 😃
Cas, Chiel/Giel, Daan, Finn. Flynn, Guus, Gijs, Hein, Kip, Jasper, Jens, Job, Luuk, Loek, Lars, Micah, Milan, Mick, Mees, Midas, Niels, Noud, Niek, Pim, Rik, Rens, Sem, Sam, Simon, Sjoerd, Sacha, Sean, Seth, Shane,Tygo, Timo, Teun, Wout en Wouter.
Zoals jullie zien, veel 'echt' nederlandse namen, maar ook een aantal anders....pff....ik vind er misschien te veel leuk...haha...maar ik wil zo'n JAAAA gevoel hebben.....of ben ik nu onrealistisch?!;)
Rian-kippie schreef:als je de kleur echt niks vind kun je bij paginainstellingen en dan helemaal links onderaan kiezen pink/grey.. en dan ga je terug naar de grijze kleur.. ik vind grijs overzichtelijker en rustiger!