Heey inderdaad fijn dat meer meiden hetzelfde ervaren :oops:
En het is echt niet zo dat ivo niks doet, hij heeft zn hond, leegt bijna elke dag de prullenbak, verschoont ons bed, doet de kattenbak, rijd de containers aan de weg, en stofzuigd boven eens per week, dus ik heb echt niks te klagen hoor haha maar af en toe word het gewoon ff té...
Het is gewoon dat ik niks heb naast mijn mannen , mijn huis, en alles wat daarbij komt kijken, en dat ik overal alleen aan moet denken...
Gisteravond om 22.30u thuis en dan staan de kdvspullen nog niet klaar en dan baal ik weer ff snap je?
Gister ff de deur uit geweest en nu gaat het wel weer.
was al 1,5 maand niet "zomaar" bij mn moeder geweest onder het mom van de zonnebank zeg maar , en kon merken dat het stressniveau dan oploopt evenals mn benauwdheid.
Nu is de benauwdheid weer minder.:-D
Hoorde gister dat mn beide zussen het ook zo ervaren , dus we gaan kijken of we met zn 3en iets kunnen gaan doen 1x per week ongeveer.
ff sceeleren (hoe schrijf je dat?) ofzo?
Met de hond het bos in (de hond moet er nog komen haha)
@lun, ja jeetje ik kan ook gruwelijk snauwen tegen dylan hoor:oops:
Maar daar word het alleen maar erger van...
Gister zo hyserisch wakker, maar vanmorgen weer! hebben m nu laten liggen/niks gezegd en na 10 minuten was het over en moesten we m wakker maken:-D
Samen Yoga-en? hihi:-D
@shady, wat voor pap geef je dan? Brinta? of melkpap van bambix ofzo?
Wil daar binnenkort ook mee beginnen, zodat meneer niet meer zo'n drang heeft om wakker te worden voor die heeeeeeeerlijke fles als ie "toch maar pap krijgt"
En jaaaah heerlijk gewerkt (huh?) haha en ff fijn gepraat met mn collega, die vertelde dat het heel herkenbaar was en dat hij en zn partner ook veel meer ruzie kregen bijvoorbeeld rond de baby's 1 jaar omdat die zoveel wil zeggen/uitleggen/vertellen/duidelijk maken en je elkaar nog net niet goed begrijpt.
Daarnaast ook nog dat het "opvoeden" toch echt van start gaat, en je daarin ook kan botsen.
Gelukkig is dat beide niet het geval hier;-)
Maar ik was mn verhaaltje wel lekker kwijt...
@tara en alle anderen! Je werkt niet "maar" 3 dagen, je werkt 24/7!!!!:-D
Goed dat de avondvoeding eraf is goedgegaan 😃
Het niet willen slapen/in slaap vallen kan ook een periode zijn, je merkt bij jolijn niet veel van de sprongen maar dit zijn toch echt spongen-feitjes;-)
@linny, leuk alles in dezelfde stijl:-D
Ik heb ook zin om jullie verjaardagsverhaaltjes te horen 😃
Fijn dat Angie zo lekker kan bijtanken op verschillende manieren, ik kan niet wachten tot de 2de en het ook zo doen:-D
Hoeveel b-voeding krijgt angie nog op een dag?
Kijk eens op
http://www.feestenzo-shop.net/main.php?cat=!!!%20TRAKTATIES,%20ook%20glutenvrijHele leuke traktatie-ideeen 😃
Net dylan weggebracht en zijn traktaties haha en de leidster was helemaal enthousiast.
Helaas was dit ook de leidster bij wie het toen allemaal mis ging!!!
Dylan werd ineens heel verlegen en hangerig en schreeuwde het uit toen ik wegging, dat is zoooo naar!
Ook is dat 1 van de dingen waar ik "last" van heb....dat ivo dat dus niet ziet/ervaart;-)