MajaOud lidBerichten: 1.513Lid sinds: 2 maart 2011
Zow, 20 jaar leeftijdsverschil... ik vind het nogal
Rebecca schreef:niet echt afspiegeling van de werkelijkheid dit programma he 😉 met de helft in de mmm...
Rebecca schreef:niet echt afspiegeling van de werkelijkheid dit programma he 😉 met de helft in de mmm...
Rebecca schreef:waarvan een groot deel al een tijdje zwanger is denk ik hoor.... ze gaan toch niet wachten met testen tot het programma begint?!
Maja schreef:We hebben het wel over dat stel met 20 jaar leeftijdsverschil.... ben nu wel een beetje nieuwsgierig hoeveel jullie allemaal met jullie man/vriend schelen.
Mijn man is 8 jaar ouder dan ik ben.. ik ben 27, dus reken uit... hij is 35 (bijna 36).
Faithe schreef:Vond het ook best negatief
VickyS schreef:of als we 88 al voorbij zijn, ga je dan vroeger dan woensdag testen 😉
ik hoop het voor je sunshine!!!
nog 1 nachtje slapen en dan gaan we naar centerparks met de kleine man 😃 lekker zwemmen!
liek84 schreef:heb niet gekeken hoor, maar wat klinken jullie negatief over stellen die afwijken van de norm?!!
wat is er mis met een lesbisch stel dat kinderen wil? en iemand die 19 is en bewust kiest moeder te worden? of een groter leeftijdsverschil?
misschien idd niet een goeie afspiegeling van de werkelijkheid als er zoveel mmm-ers tussen zitten
komt nu een beetje bekrompen over, maar misschien had ik daarvoor moeten kijken?
ga wel ff op uitzending gemist kijken als het erop staat
liek84 schreef:heb niet gekeken hoor, maar wat klinken jullie negatief over stellen die afwijken van de norm?!!
wat is er mis met een lesbisch stel dat kinderen wil? en iemand die 19 is en bewust kiest moeder te worden? of een groter leeftijdsverschil?
misschien idd niet een goeie afspiegeling van de werkelijkheid als er zoveel mmm-ers tussen zitten
komt nu een beetje bekrompen over, maar misschien had ik daarvoor moeten kijken?
ga wel ff op uitzending gemist kijken als het erop staat
Sunshine8 schreef:zow faithe, weet jij uit je hoofd welke datums er iemand een nod heeft??? Petje af!!
Of je bent echt een freaky freekje, haha.....je houd waarschijnlijk alles bij van iedereen hier in je logboekje en 's nachts als iedereen slaapt en jij 'aan het werk bent' dan ga je alles doorspitten en uit je hoofd leren...jaja....ik heb je wel door!!! Freaky Freek! :p
Sunshine8 schreef:HAHA, sorry maar iemand zei hier net iets en daar moest ik om lachen ,maar ik kan nog niet zeggen wat want dan valt alles in het water! 😉
(vaag......)
sunshine8 schreef:haha, ja en ik geloof zelfs dat jij het zei, faithe!! ;)
Sunshine8 schreef:sorry, ik ben vaag he??? Heb zo'n dag vandaag....:-?.....:confused:....:oops:
Sunshine8 schreef:Ik kip met alex??? Neej, wie is kip??? Heet die zo?? Ik snap t echt niet?:confused::confused::confused:
faithe schreef:ik noem die kip omdat andere benamingen niet toegestaan zijn :d
Sunshine8 schreef:ik kan niet zeggen waarom...haha....dan verklap ik iets wat ik niet mag zeggen, maar kip met dr alex?? Dunno wat joe are tokking about....
Maar we moetne niet zo veelpraten! Dadelijk halem we pagina 88 niet!!!! ;)
Sunshine8 schreef:haha, dames, ik ga jullie nier meer lastig vallen vanavond! nu ga ik ECHT in de douche!!
See u latezzzzzzz :D
Faithe schreef:Ik heb zo een vermoeden
liek84 schreef:ga ff douchen met een dansend meisje in mn buikie!
elke avond doet ze een dansje voor me> grappig hoor
maal schreef:
Volgens mij heb ik sunshine wel in me hyveslijst,,,
Sunshine8 schreef:Maar sunshine gaat nu slapen.
ALS ik in dat programma zou zitten of er iets mee te maken zou hebben, wie zou ik dan zijn volgens jullie?;)
Faithe schreef:sunshine jij heb gewoon positief getest!!!
maal schreef:Haha op de site staan alle deelnemers en je staat er nie tusssennnnnnn 😛 jaja inspecteur maaltjewas ook al gaan kijken 😊
Sunshine8 schreef:Faithe. Welke letter begi. Jij dan? Kan jeniet vinden geloof ik.....
Nee ik sta niet op de deelnemerslijst gelukkig :mrgreen: