Goedemorgen meiden!!
Kimster, dat ben ik ook van plan !! hihi, wil toch mijn eigen ding doen en dan kan hij ook wat met zijn vrienden doen, altijd handig. En daarom, hij mag wel wat terug doen vind ook dat ik een super grote stap heb genomen. Je ei is nog niet geweest denk ik hoor, hoe is je temp vandaag? en die 36,1 en 36,7 haha is wel een heel groot verschil :razz: maar hij is nu redelijk stabiel volgens mij hoor !
Marijke, gisteren hebben we het uiteindelijk uitgepraat. Hij was gisteren verdrietig omdat ik al de hele week ruzie zoek met hem. Ik heb hem alles uitgelegd en hij zei gewoon SORRY, WAUWWWWW hahaha ! en dat was ook echt oprecht. Hij zei ook dat het dom van hem was dat hij niet vroeg of ik moe was (toen hij naar de bios wou). Nou nu afwachten, het is gister in ieder geval heel goed gegaan tussen ons, hoop dat het zo blijft !!
Smurfje, echt heee wat moet je ermeeee, gewoon achter het behang plakken of littledreamer erop af sturen en dan veel spugen ! Meisss ik ben benieuwd naar je verhalen ! hihi, mooi dat je een superdag hebt gehad !!!! wat fijn !!
Littledreamer, lieverd hoe gaat het met je? hoe gaat het met je klachtjes? al contact opgenomen met de ha?
Vio-eef, hoe is het met jou?!!!!!! waar ben je ???
hier, zo weer richting stage, blegh. Eigenlijk niet echt veel zin, maar ja het moet maar. Nog 6 weken vollop werken en dan is het ook weer klaar, hahaha nou ja dat is ook nog wel te overzien eigenlijk he ! ik begin eindelijk wat op te knappen, YES blij ! ik hoop dat mijn ei nu toch echt is geweest, wil een kortere ronde ! ik weet wel zeker dat ie is geweest want hij zit nu op 36,7. Maar ja, ik weet alleen niet wanneer hij is geweest? FF zegt nu nog cd11..