@ Lunanoa, haha, nee geen commentaar, weet ik wel meis! Maar moest heel erg lachen dat hij zei: heeft iemand met dolce en gabbana met Owen geknuffeld whaha, oops! Het was toen zo heerlijk, hij gaf me zoveel kracht om toen verder te gaan in dat traject, kan dat niet eens beschijven. Iedere keer als ik bij mijn zusje ben en J. heb vastgehouden, dat ze moet schaterlachen om der tante, dada tegen me zegt en ik dan zeg: neeeeee J. het is Tante Kim, en ze gaat brullen van het lachen *smelt*, prachtig! Zulke momenten denk je echt, hier doe ik het voor, ik ga door! En dat had ik bij Owen ook heel erg, wat een kracht kan z’n klein hummeltje je geven!
@ Liminous, thanks voor je super lieve reactie op mijn blog, volgens mij zijn bepaalde teksten nu wel duidelijk voor diegenen die zo over me praatten, thanks meiden!
Haha, heb je niet naast de kan gepiest :p. Vorige keer dat ik moest testen (KV 2 voor 5 euro), wat doe ik? Juist ja, niet piezen in een potje, potje nog in mijn handen, pies in de wc whahaha. Zo slaperig ben ik, ben benieuwd hoe dat ooit gaat met MvM hahaha.
@ Nien, dan meten ze hoogstwaarschijnlijk het LH in je urine + antistoffen ;). Maar over het algemeen is LH e.d. ook uit je bloed te halen. Ik heb toentertijd een COLA screening gehad, dan meten ze alles, maar dan alles in je lichaam. 21 buisjes bloed werden er afgenomen, heb toen een inwendige echt gehad om alle op te meten (eileiders e.d.), daaruit kondenz e halen dat ik geen PCOS heb ;). Super knap allemaal, succes met het wachten, dat is het naarste aan dit hele traject!
@ Anne, ik ben met Jorina bij Luun en Owen geweest, Nederland speelde toen het WK hahaha. Volgens mij was hij toen 3 á 4 weken oud, prachtig ventje!! Luun en ik gaan binnenkort nog met Storm afspreken, maar Storm moet die datumprikker even invullen ;).
Woeiiii wat leuk Anne! Misschien samen zwanger, zijn we toch nog “samen” zwanger, laten we het hopen, ga nergens vanuit ;).
Het is wel handig om te stoppen meis, je lichaam kan aardig moeten ontpillen, zeker na een bevalling, maar hoeft niet…. Je weet het nooit meis! Maar je kan altijd even je cyclus monitoren .
@ Puk, je gaat dit niet leuk vinden, maar ontpillen kan zeker 12 maandne duren, de gebruiksaanwijzing zegt van niet, maar het is echt zo… Ik kan je wel een tip geven, is niet duur en resulteerde bij mij in een pracht cyclus (had 2 jaar geen cyclus na 1 shot prikpil). Slik tarwekiemoliecapsules en teunisbloemoliecapsules, dit alleen al kan zorgen dat je cyclus op gang komt! Is geen fabeltje, sinds ik dat slik: pracht cyclus, sinds Mrij dat slikte, Pracht cyclus…. Het is niet duur, gewoon bij KV te halen.
@ Jorina, halooowwwww krijg ik mijn citroen nog 😂 whahahahhahahahaah.
@ Joya, meis ik plaats mijn blogs niet voor reacties hoor, dus voel je vooral niet schuldig!!!
Princess krijgt overigens een jongen 😉 ;) ;).
@ Mila, ik wacgt er nog steeds op om je meisjes en jou eens te ontmoeten… Hebben elkaar ooit eens gesproken via de telefoon haha, maar snap best dat je hartstikke druk bent hoor!
@ All, ik ben ONGI vrij yeahoeee, vanancht weer geklust, dat mag ook weleens geschreven worden! Je seksleven gaat echt naar de filistijnen in de MMM. We hebben continu onthouding zodra er eigroei is (daar ik zelf een eisprong heb) vanaf de pregnyl ook onthouding (behalve laatste keer, ging per ongeluk echt waar whahaha). Dus ik ben weer happy, gelukkig gaat het seksleven weer beter als voorheen, we hebben echt tot de miskraam, vanaf november (punctie) geen seks gehad, vreselijk! Maar nu krijgen we wat meer maling aan het ziekenhuis wat dat betreft :oops:.
Zo, nu ga ik richting mijn werk IN DE REGEN IEELLLLLL, moet tot half 6, ben er straks weer. Niet teveel kletsen, anders gooi ik er een tijdelijk slotje op mwuhahahhaah *wat een kreng ben ik*.