LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
jawel maar daar zie ik geen prijzen bijstaan.. Peet is niet van plan om voor die 4 dagen eerder 40 of 50 euro te gaan betalen...
Mrij schreef:Puk, bij mij hielp in tegenstelling tot Babii tarwekiemolie dus helemaal niet, m'n cyclussen werden er alleen nog maar langer van..:roll:
het zal natuurlijk bij iedereen verschillen maar van 140 dagen naar 30 dagen is dus bij mij echt gekomen door de teunisbloemolie. Gewoon beide een cyclus proberen, dan weet je snel genoeg wat jou zal helpen..
Babii schreef:Nou het is geen kwestie van het even per cyclus proberen, je moet het gewoon standaard een paar maanden gebruiken. Mijn arts raadde de teunisbloemolie heel erg af, maar de tarwekiemolie weer aan, maar ik ben het ook beide gaan slikken toen. Ik denk dat beide wel een positieve werking hebben, het zijn immers vitaminen :mrgreen:.
VickyS schreef:Goedemorgen!!!!
spannend prinses!! nou niet echt want het is toch een jongetje 😉
bah nagelbijten.. heb ik nooit gedaan, ook niet voor ik acryl nagels had!! is dat nix voor jou dan Jorina, kan je niet meer bijten?
Mrij wat fijn dat ze zo positief reageerden!! en dat was idd geen tijd meer voor een zwangere vrouw ;-)
VickyS schreef:zo jullie zijn erg flink vandaag.. niet veel om bij te lezen..
vaderdagcadeau is in de pocket.. heb een dvd gehaald die hij heel graag wou, 2 grote flessen speciaal bier en ga zo (proberen :?) Rensje zijn handjes met vingerverf op papier te krijgen.. waar ben ik aan begonnen...
Mila schreef:wij hadden op het werk een jongen die zijn bedrand kapot beet ECHT WAAR!!! dus we smeerden bite-ex op zijn bedrand en hij beet er ook zo door heen!
Lunanoa schreef:Handen zijn bij baby's onmogelijk! Tip: Doe een voetje!