VickySOud lidBerichten: 4.764Lid sinds: 2 september 2009
nee nu al een paar weken flesvoeding, en wou inderdaad 2 uur na/voor de fles maar het kwam een beetje ongelukkig uit vanavond en kon er niet meer mee wachten hahaha
Liminous schreef:Dank jullie wel voor al t duimen dames!! Hopelijk brengt het geluk :D
@sab, niet lullig bedoelt hoor, maar als je testen aangeven dat je niet zwanger bent dan is dat in de meeste gevallen ook zo. En als je zegt dat je al 4x eerder zwanger bent geweest omdat je wat ‘’klachtjes’’ hebt, tsjah, dat zegt ook niet veel.. Al die klachten die je opnoemt heb ik ook iedere maand steeds weer en ik ben nog nooit zwanger geweest..
Dus als je het mij vraagt ben je de keren hiervoor niet zwanger geweest als alle testen negatief waren en er geen zwangerschap is vastgesteld door middel van een bloedtest of iets dergelijks.
Daarbij is er een topic speciaal voor vragen omtrent zwangerschapstesten.. Denk dat je daar beter je vraag kwijt kunt omdat je nu midden in een topic komt waar je niemand kent en waar niemand jou kent. Op die manier worden mensen geconfronteerd met dingen waarmee ze liever niet geconfronteerd worden en in het topic voor de zwangerschapstesten is het ieder voor zich wie daar wat wil lezen..
Het is niet de bedoeling dat mijn berichtje bot of lullig overkomt, maar ik weet alleen ff geen andere woorden om te omschrijven wat ik bedoel..
@ Vicky, wat fijn dat Centerparks zo leuk was! En ook al eerste hapje gegeten 😃 Pfff wat vliegt die tijd he! Voor je het weet zijn ze alweer groot.
Dat zie ik nu bij die kleine van mn vriendin, sjee wat gaat dat hard!
@ Maymaaaaaaaaaaaarrr 😃 Ohhh druk weekje heb je gehad meis.. En was de trouwerij van je moeder leuk?
@ JJJ damn, bij jou gaat het ook hard! Lekker aan t genieten van je gezinnetje? En lekker hoor, een weekendje weg.. Ik ben jaloers hahaha!
@ Vruchtje, hoe is het met jou?
En hoe is het met alle andere dames die hier niet geweest zijn vandaag? :P
Hier alles zo zn gangetje.. Lekker gewerkt vandaag en net pas weer thuis.. Ben druk duimen aan het draaien voor Woensdag :D
1985sab1985 schreef:ik ben wel dezelijk zwanger geweest 3 miskramen en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ken je foto,s sturen van me littekens
Liminous schreef:Ik meen eerder gelezen te hebben dat je concludeerde aan de hand van wat klachtjes dat je zwanger was, maar dat er geen daadwerkelijke positieve test of iets was.
Kan natuurlijk dat ik het verkeerd gelezen heb, mijn excuses in dat geval..
1985sab1985 schreef:ik was vanmorgen bij de dokter geweest en hem dat laten zien en waarom zeg hij dan tegen mij dat het nog te vroeg was en dat ik nu elke week langs moet komen
Liminous schreef:Waarom kom je dan hier je vraag stellen aan meiden die geen artsen zijn als je al een antwoord hebt gehad van iemand die er wel voor geleerd heeft?
Liminous schreef:Ohh lekker shoppen Neclaa! Heb ik vorige week ook (3x) gedaan! Hahaha
En nee, ik heb geen ervaring met die testen..
Nien schreef:Echt hee ! hihi op hoeveel dagen zit jij nu dan ???!
Nien schreef:Echt hee ! hihi op hoeveel dagen zit jij nu dan ???!
Nien schreef:vruchtje, ja ik heb ook wel eens gehoord dat dat kan gewoon ongesteld worden tussendoor. Ken ook een meid die echt pas na 4 maanden ofzo erachter kwam dat ze zwanger was? bij haar 1e en bij haar 2e was dit zo. Ze had geen klachtjes niets, alleen vermoeidheid en de ongi bleef ook maar doorkomen !