Mar22Oud lidBerichten: 3.472Lid sinds: 28 oktober 2008
Of ik het gevoeld heb, nu achteraf wel ja. Had van het weekend steeds een zeurend menstruatie achtig gevoel onderin mijn buik. Dat kon heel goed zijn van het Bibi gaan liggen zei de Vk.
SB schreef:@ Ikke, wat goed dat ze je kindjes alvast de longrijping geven. Hopelijk is het eigenlijk niet nodig en blijven ze gewoon nog een poosje veilig in je buik zitten. Succes de komende dagen met de vele ziekenhuis bezoeken!
@ Mariekepiek, zo jij ook al in het ziekenhuis gelegen. Had je regelmatig harde buiken? Mag je nu nog wel werken etc?
@ Ellen, de voordeur de hele nacht open gehad? Iedereen had zo naar binnen gekund! Gelukkig dus niet gebeurd. Beterschap!
Ik heb vandaag de hele dag wanneer ik sta een zwaar gevoel in mijn buik. Herkennen jullie dit? Ik heb niet het idee dat het harde buiken zijn, want die komen en gaan en dit houd gewoon de hele tijd aan.
finaly87 schreef:sb, mijn kleine ligt ook laag, maar met zn hoofdje beneden zeg maar.. dus voel onder veel geduw en gerommel (hoofdje beweegt, handjes/schoudertjes/elleboogjes in mn blaas etc) voelt soms ook heel naar als hij daar aan t draaien of duwen is.. strax wekt ie nog weeen op ofzo! haha.. maar zal wel niet ;).. en boven in die billen die steeds langs mn ribben schuiven hihi.. snap afentoe niet goed wat hij nou precies doet als ik her en der wat uit voel steken 😉
tink, je weet bijna nooit precies hoe groot je kindje is.. 9 van de 10 x hebben ze het gewicht fout.. want er wordt bijna altijd wel een schatting gemaakt, maar valt niks over te zeggen.. je kan er ook niet uit op maken of je dan een makkelijke of moeilijke bevalling krijgt, helemaal niets! dus gewoon afwachten maar 😉 (tenzij je kindje heeel groot is door bv zw-suiker.. dan kunnen ze dat wel zien.. )
nienke, ik vind t juist niet erg als mensen mn buik groot vinden.. ik ben eerder "beledigd" als mensen zeggen: oh je begint t nu wel te zien he? Dan denk ik echt van hallooo je ziet het al een tijdje hoor! sjonge hahahha.. waarom vind jij t vervelend dan??
erykah, leuk dat je een dagje met je meisje bent aangegaan 😉 is toch ook weer leuk als dat goed gaat..
voel je je nog steeds zo belabbert?? hoe kom je die komende 2-3 maanden nog door hey.. pfff.. nu ik een week lang niet lekker ben (zo moe en lusteloos enzo) begin ik t wel zat te worden al.. dat ik echt denk van jeetje moet nog ongeveer 2 maanden, ben er wel beetje klaar mee nu.. wil me weer gewoon gewoon voelen! Maar hopelijk knap ik gewoon nog op en dan is dat gevoel weg, maar ja jij knapt waarschijnlijk niet meer op toch? heb met je te doen nog steeds! haha..
SB schreef:@ Finaly, dank je wel! Ik vond het alleen al zo vroeg in de zwangerschap dat ze dan zo laag ligt. Dinsdag naar de gyn, ben benieuwf wat hij er van zegt.
@ Nienke, er zijn altijd mensen die hun opmerking klaar hebben over je buik of zoals bij ons dat er niet zoveel tijd tussen linde en de baby zit.