Yess ook ik ben vandaag 33 weken Sacha jij ook gefeliciteerd he we gaan gelijk op!
Wat betreft de luiers van pampers want die wil ik gaan gebruiken volgens mij heb je van de kleinste maat (2-5) maar een pak nodig
dit lees ik ook op andere forums. De aanbieding van AH is niet gek 7,50 euro per pak is tot nu toe de goedkoopste aanbieding die ik heb gezien,
maar ik wacht nog ff met kopen heb vorige week wel bij de Etos 12 pakken! lotion doekjes gekocht.
Wat rottig dat sommige van jullie zo slecht slapen heb vandaag tot half 11 geslapen, maar moet er snachts/smorgers wel een keertje uit voor de wc.
Krijg wel vaker last van mn kuiten waar ik dan wel weer wakker van wordt.
Mn 'ziekenhuistas' moet ik nog in orde maken. Ik ga zo ff naar het kruidvat daar hebben ze de bigshirts in de aanbieding.
Ook nog even een huispak scoren, en dan ga ik in mn verlof de tas inpakken.
Hier nog niemand geweest van de kraamzorg in de brief staat 6 tot 4 weken voor de bevalling dus ik wacht nog ff af.
Ons bed kan niet op klossen het zijn 2 losse boxspringbedden(wel aan elkaar gezet), maar de vk zei al mocht het een thuisbevalling worden dat het bed hoog genoeg is. Donderdag weer naar de verloskundige ben benieuwd of de kleine al een beetje is ingedaald het gevoel heb ik wel, maar hoe kan je dat precies voelen?