Linnie en elies!! Veel succes vanmiddag!!!
@tinkerbel Jeetje dat is niet niks. Heel veel sterkte!!
erykahOud lidBerichten: 680Lid sinds: 18 februari 2009
twirlgirl schreef:Hebben de dames die het geslacht weten ook gecheckt met de chinese zwangerschapskalender? En klopt het met de gendertesten die sommige hebben gedaan?
poelepetoet schreef:@ tinkerbel
sterkte meis.... ook aan je familie..
@ finaly
Wanneer ik het weet?
Sja.. ben er bang voor, want de kleine ligt dwars..haha
Hij/zij zat rechtop in mijn buik, met zijn beentjes in zijn gezicht whahaha, maar we konden dus niks zien.
De kans is groot dat ie met de 20 wkn zo ook nog ligt en dan kan zelfs het medische niet bekeken worden..
Wel een flinke spartelkont is het, want hij/zij kon wederom niet gemeten worden omdat ie geen 5 tellen stil lag.
Heb 'm woensdag voor de eerste keer ECHT voelen schoppen! En niet zomaar.. maar gewoon een flinke trap!
Ik schrok ervan! En omdat ik in de trein zat en me in moest houden, heb ik met tranen in mijn ogen en een big smile verder gereisd (werd wel vreemd aangekeken hihi)
Maar wat het wordt...... geen idee... en ik wil het zoooooooooooo graag weten.
Denk dat ie daarom van dwars is 😉
xx
nienke schreef:voelde je hem/haar aan de buitenkant schoppen??
poelepetoet schreef:Nee een harde schop aan de binnenkant. Ik veerde er gewoon van op!
😃
Mijn placenta ligt ook achter, misschien dat ik het daarom nu voel??
En jij?
EHMVP schreef:aaaaahhhh K*T ik voel me knap belabberd. Slecht geslapen, en heel erg veel last van de rug!
En dan heb ik straks ook nog een vrijgezellenfeest.
Nou kan de lol op!! Dat word helemaal niks!!
Elies26 schreef:[ATTACH=CONFIG]2782[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2781[/ATTACH]
Ons lieve meisje!! Ze lag zo lekker te duimen hahaha écht schattig :D:D
Iet schreef:Dacht zal eens kijken naar die chinese kalender, maar heb al 2 verschillende gevonden, de ene klopt deze keer wel, en bij ons zoontje niet. En de andere klopt bij ons zoontje wel en deze keer niet, dus ja. Beetje vaag!QUOTE]
Hebben jullie deze al eens geprobeerd?
http://www.chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm
Ze zeggen dat deze wel klopt, moet je wel de datum van je bevruchting weten...
xx
poelepetoet schreef:Iet schreef:Dacht zal eens kijken naar die chinese kalender, maar heb al 2 verschillende gevonden, de ene klopt deze keer wel, en bij ons zoontje niet. En de andere klopt bij ons zoontje wel en deze keer niet, dus ja. Beetje vaag!QUOTE]
Hebben jullie deze al eens geprobeerd?
http://www.chinesefortunecalendar.com/PredictSex.htm
Ze zeggen dat deze wel klopt, moet je wel de datum van je bevruchting weten...
xx
Volgens de kalender krijgen we een meisje...
Ons gevoel zegt ook een meisje...
Nou ik ben benieuwd, nog 20 weken wachten 😉