@Evi: Ja, ik ken je gevoel met niks doen. En ik ben zwanger en niet gehandicapt. Maar je moet er echt aan toe gaan geven. Jij en die kleine zijn het belangrijkste. Nu gaat het met mij toppie. Bloeding gestopt, energie voor 10. Dus afgelopen zaterdag zelf weer eens mijn huis van boven tot beneden gepoetst (normaal doet mij moeder dat, maar die is voor 3 weken met vakantie, komt gelukkig morgen weer thuis). Nou, 's avonds kon je mij gewoon opvegen en had ook overal last van...En als het achter de kassa goed gaat, daar blijven zitten en niet terug naar de gordijnen gaan....
@Tinkerbell: Je kunt idd eens op marktplaats kijken voor een andere kinderwagen....Nee, wij doen ook geen gedicht.Past niet op het kaartje, is al zo druk.
http://www.postxl.nl/geboortekaartjes/?do=FlashView&initialstep=collection&collectionitemid=704.
Nou hier gaat het dus super. Vind het dus ook moeilijk om zo rustig aan te moeten doen, maar ik heb me er zelf mee als ik veel doe.
Vanmorgen de arbo gebeld. Heb telefonisch spreekuur. Deze man heeft zelf ook ee tweeling en gaf aan dat het zwaar is en dat ik dus aan mijzelf aan de kleintje en aan mijn vriend moet denken. Dus ik MAG niet gaan werken en moet rusten, rusten en nog eens rusten....Het was eigenlijk een heel raar gesprek. Hij is de hele tijd aan het woord geweest en heeft zijn ervaringen verteld en ik heb alleen maar geluisted....
Dinsdag de kinderwagen opgehaald. Ook ik heb heel erg getwijfeld, welke ik zou pakken. Ik had er eerst 1, maar die had voor 2 kleine wieletjes, maar was wel goedkoper. Maar bij nader inzien heb ik toch voor een duurdere met grote wielen gekozen.
Verder belde ze gister van de babydump om door te geven dat 15 juli de kamer geleverd wordt. Maar aangezien we nog bezig zijn om op de zolder laminaat te leggen en te schilderen en mijn vriend meent alle tijd van de wereld te hebben en dus dan nog niet klaar is, heb ik net maar weer gebeld of het niet later kan. Nou komen ze dus in week 30.
Ohhhhhhh, ik baal hier zo van, die vent van mij is gewoon al 15 weken bezig met een zolder, normaal kan dat in een week of 2 of zo. En dan kunnen alle dozen die op de zolder horen te staan van de babykamer en dan moet er nog een wand tussen de buren en ons geplaatst worden, tegen geluidsoverlast.
Maar goed, dan zal hij wel vaart moeten maken, dan ben ik 28 wk en dan beginnen de dagen af te tellen. Zeker met die zwangerschap van mij waar alles een verrassing is....