vaddieOud lidBerichten: 2.674Lid sinds: 1 januari 2005
Voor iedereen die in februari 2012 is uitgerekend
Mrij schreef:Saar, gefeliciteerd!! Kan je gevoelens me helemaal voorstellen, zo voel ik het ook!
Ik heb ook wel 5 testen gedaan, allemaal knal positief en een CB test die ook "zwanger" aangaf, dus we moeten toch maar proberen lekker te gaan genieten denk ik;)
Mrij schreef:Hoi hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik heb dinsdag getest en ook positief, volgens mijn berekening ben ik 1 februari uitgerekend.
zonnebloempje schreef:he meiden, wat gaaf!
een februari 2012 topic alweer.
nu heb ik even een vraagje.
hoe tellen jullie hoelang je zwanger bent?
want de dag van je ei-sprong ben je officieel al twee weken zwanger.
als ik dat bekijk, mijn ei-sprong is twee weken geleden geweest, als je daar vandaan gaat uitrekenen, zou je op 3 of 4 februari uitkomen, maar bij jullie tel je dan anders ofzo?
liefs Zonnebloempje (ben nog niet zwanger hoor)
Babii schreef:Ja als je een rare cyclus had, weet je niet eens of je 4 weken en 5 dagen bent ;).... Mits je een positieve ovulatietest had en exact weet wanneer je ei er was... Hoe dan ook, super! 2 jaar wachten en proberen is ook lang, al deden jullie het volgens mij wanneer je er zin in had en was je er niet echt optimaal mee bezig toch?
zonnebloempje schreef:dus dan zou ik eigenlijk nu al moeten kunnen testen? vandaag 2 weken geleden is mijn punctie (ovulatie) geweest.
volgens het ziekenhuis mag ik pas woensdag testen....
nou meiden, gefeliciteerd allemaal en ga lekker genieten.