susieq12Oud lidBerichten: 3.683Lid sinds: 21 juli 2008
is dit alles wat jullie aan leesvoer voor riannetje creeren????? kom op dat kan beter 😊
Tinkerbell79 schreef:Vero, ik vind het toch zo'n gedoe en zo zielig voor Dean, aan al die draadjes en niet eens gewoon lekker bij papa en mama kunnen zijn. Ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik eraan denk. Vind het zo rot voor jullie. Zat en zit nog steeds, ik te zeuren en te klagen dat ik door de keizersnede de eerste week mik niet zelf heb kunnen verzorgen, niet uit bedje heb kunnen halen enzo. Ik mag niet klagen als ik jullie zo hoor. Heb veel respect voor je/ jullie hoor.
Ja we gaan onwijs veel kletsen, dat riannetje niet waat wat haar overkomt als ze terug is, whahhaha. Volgende deel alweer 😉 Kan ik voor de grap trouwens best doen, een volgend deel maken als ze terug komt, whahha 😃 :D
Tinkerbell79 schreef:hahhahaha, neeee mij pesten mag niet. stoute susie 😞
whahhahaha
ja onzin schrijven voor riannetje, die gaat echt niet zo ver teruglezen hoor
riannetje schreef:Getver je kent me te goed....
riannetje schreef:Echt die susie is ook een bemoeial he?? Ga lekker naar je eigen topic terug!!:evil::mrgreen:
susieq12 schreef:Mevrouw bemoeial voor jou.... :mrgreen:
riannetje schreef:Tjonge wat een snob zeg!
riannetje schreef:ja ik had ook een scheve bek en ik sliste hahahaha. Het gaat nu wel beter maar t is nog gevoellig.
susieq12 schreef:mevrouw snob.... hoe moeilijk kan het zijn??? :)
riannetje schreef:Jij vervuild ons topic, ik zal toch eens vragen of er sancties kunnen komen voor jou!! :mrgreen:
riannetje schreef:Jij vervuild ons topic, ik zal toch eens vragen of er sancties kunnen komen voor jou!! :mrgreen:
ran83 schreef:tink dat kan ik begrijpen, maar maandag en dinsdag worden het weer super temperaturen...... dus heerlijk genieten.
Volgende week gaan we met het gezinnetje nog ff lekker dagje weg....donderdag is m'n 1ste verlofdag en gaan we mits het goed weer is lekker dagje dolfinarium....amy is helemaal gek van visjes dus ben benieuwd hoe ze dit vindt. Enne ed is geen sjouwer, dus hoef niet bang te zijn dat het een slenter middag wordt hihi....
Tinkerbell79 schreef:whhahaha, ach jij leeuw en ik is best leuk