Ikke 24Oud lidBerichten: 3.246Lid sinds: 1 juni 2011
Voor degene die een draagdoek/ buikdrager willen. Hebben jullie ak gekeken naar welke of wat voor soort? Heb geen idee welke beetje handig zijn.
Ikke 24 schreef:Nee gebruik geen testen en dat wil ik ook niet gaan doen. Wil de natuur een beetje zijn gang laten gaan en daardoor ook gewoon de rust in mijzelf houden. Mocht het een jaar gaan duren dan zal ik nog eens over testen nadenken. Had 11 aug last van hoofdpijn en dat zette vrijdag en zaterdag hevig door. Met vrijdag en zaterdag ook een hevig gerommel in mijn buik. Zondag totaal nergens meer last van, dus ik ga er van uit dat ik misschien zaterdagnacht mijn ei heb gehad. Zeker weten doe je het natuurlijk nooit. Hoe heeft het zich bij jou geuit pinkie?. Nu vandaag sinds vanmiddag wat last van mijn rug, verder nergens last van en jij?
bilitis schreef:@ bepje: ja bij ons kan je het ook nog indienen in de belastingen dus dan trek je het jaar erop ook nog van terug.
@kat: gefeliciteerd met je neefje!
groetjes
Sanniess schreef:@Kat, gefeliciteerd met je neefje!!
@BIanca, wat spannend zeg, hopelijk tets je over een paar dagen negatief, en anders maar een ongi, weet je weer waar je aan toe bent.
Sanniess schreef:
Ik zie op de nod Studentje en Lolu bovenaan staan, spannend hopelijk horen we snel iets van hun. En dan is t de beurt aan Mutsie, hopelijk heb jij wel goed nieuws straks!
Ikke 24 schreef:Nou mutsiemuts als dat je echt naam zou zijn zeg ik ja belachelijk, maar alle andere nanmen zullen toch echt wel meevallen! Vind jij het niks of vinden alle andere mensen het ook niks?
Ben eigenlijk toch wel beneiuwd naar je echte naam, maar die zullen we pas te horen krijgen als je 3 maanden zwanger bent. Jammer!
We duimen hoor Diana!