MeisjeOud lidBerichten: 2.992Lid sinds: 1 januari 2005
sorry dat van de NOD moet 25 september zijn!
mutsiemuts schreef:
zelf ben ik hier heel erg mee bezig, ik zou namelijk echt geen gehandicapt kindje willen(sorry als ik iemand op de teentjes trap) nu zit er natuurlijk verschil tussen het eea een downie zal voor mij ook net zo welkom zijn bijv, maar als ik te horen krijg dat het bijv 10% kans op overleven heeft(een buurvrouw heeft nu dus zoiets aan de hand en vanwege geloof gaat ze het voldragen)dan denk ik nee, de kans dat het blijft leven is al zo klein en als het blijft leven is ze(ze weten dat het een meisje is)zowiezo ernstig gehandicapt,dan zou ik hoe egoistisch ook voor onszelf kiezen en besluiten het af te laten breken:oops:
Sanniess schreef:@bepje ja grappig is dat he!? Nou, zoals ik al een keertje voorstelde lijkt t me leuk als we allemaal zwanger zijns traks dat we elkaar toevoegen op hyves en zo op de hoogte kunnen blijven van t verloop straks, met foto's enz! Lijkt me super leuk.
Ikke 24 schreef:Shiley: nou is bij mij niks met dat slijm. Er is wel wat, maar erg weinig en totaal niet draderig. Ik heb ook het gevoel dat we voor niks klussen, want heb echt geen kwaaltjes. Maar we gaan dapper door. Gisteravond was ik moe en had ik echt geen zin, dus vanochtend maar ff ingehaald.
Tja moeders voor moeders heb ik vaker gezien en leek me geweldig, maar heb veel verhalen gehoord dat het heel erg stinkt en je het dan beter in je badkamer kan zetten. Nou das dus het probleem, zit geen deur naar de badkamer van ons, dus heel de keuken zou begeven worden. Ook loopt er nog een hond los die erg nieuwsgierig is. Dus tja wil wel, maar ben bang dat dit hem niet gaat worden. Iemand anders misschien ideeen waardoor ik het wel kan doen?