@Sannies: Ja en nee (wat betreft onze klusperiode). Ik heb geen ovu-test meer gedaan. Ik vond hem wel donker genoeg 😛 De laatste was dus op vrijdagochtend. De avond voor deze test is er geklust. En ik wilde de ochtend na de test klussen (was dan 36 uur later). Maar die laatste klussessie had helaas een open einde. We hadden een enorm druk weekend met veel te doen (vele bezoekjes/verjaardagen etc). Geen tijd dus om het over te doen. Nou ja tot gisteravond dan. Ik hoop heel erg dat het wel gelukt is; maar het wordt zo wel heel spannend!! 3 oktober testen (tenzij ik 1 oktober “bezoek” krijg).
Bloempie86 welkom!!
Wauw staat je goed APK’tje! En wat lieffff al die foto’s. Leuke meid Miesss! Jij ook hoor APK’tje!! ;-)
Oepsie Daisy fijn je werkt nog! 😉 Mogelijk zal je cyclus nog wel een beetje veranderen; volgens mij zijn er maar weinig waarbij de natuurlijke cyclus gelijk weer terug is zoals hij altijd was. Ik ben zelf al jaren terug met de pil gestopt, maar kan me nog herinneren dat ik nog wel 3 maanden het pil-menstruatieritme gehad. Was net of ik nog steeds de pil slikte! Daarna begon het langzaam te veranderen.
Sneu voor je vriend, maar wel prettig om te horen dat hij teleurgesteld was. Misschien wel een goed idee om hem te voorzien van enige educatie zodat hij ook weet hoe het werkt (en dat het dus wel een paar maandjes kan duren)!? Hahaha en leren moet wel leuk zijn; dus doe er maar een practicum bij 😉 hihi
Voor mijn man hebben we dit boek gekocht:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/koning-van-de-kraamkamer/1001004007581427/index.html Echt heel grappig en toch informatief. Al moet je niet alles in het boek serieus nemen. Ikzelf vind het ook erg leuk om te lezen trouwens.
Oeh Boke je maakt het spannend!!! En jij ook Mutsie!! Ik vind het ook erg knap dat je de verleiding kan weerstaan! Dat volle programma zul je daarbij vast nodig hebben!
@Cato: ai dat is wel iets waar je van in de war raakt! Niet leuk!! Ben je inmiddels wel echt ongesteld geworden?
Welkom Anne-R!! Leuk dat je hier mee komt kletsen! Kun je ons misschien iets meer over jezelf vertellen? Bv: Getrouwd/samenwonend/met of zonder kids/werk/studie/leeftijd etc.