@ yo volgens mij had ik in de bijsluiter gelezen dat erg langdurig gebruik niet goed was. (weet niet meer zeker). Ook krijg je 200% van je dagelijkse hoeveelheid binnen + hetgene wat je van jezelf binnenkrijgt. Dat lijkt me eerst meer dan genoeg en mijn schoonzus slikt ze ook om de dag tot ze zwanger is.
ik weet nog het kraambezoek van mijn eerste neefje. Ik kwam direct uit school daar heen en was rond half 5. Alle visite was al weg. (mijn moeder was toen net dat weekend bij familie in zuid-holland en is toen met de peet oom en peet tante van mijn broer even snel terug gekomen om het te bewonderen en ging weer op tijd naar huis. Anders was die er ook niet weg te slaan) Maar goed was dus alleen en mij broer moest naar de drukker en mijn schoonzus moest haar thee drinken dus kreeg ik hem. Belde mijn moeder 's avonds en heb je hem al gezien? Ik : ja en heb hem ook al vast gehouden. WAT dat heb ik nog niet eens gedaan. Ze was vet jaloers. Was ook haar eerste kleinkind 😛 Maar toen zij er was was het bomvol en dan geven ze het kindje niet zomaar weg want dan wil iedreen. Toen mijn nichtje werd geboren is mijn moeder er echt elke dag (ook bijna de hele dag) geweest. Is soms wel makkelijk, maar ik wil straks wel momentjes voor me alleen hoor.
@ shiley dat kan heel goed de innestelling geweest zijn. Kijk maar even op
http://www.zwangerschapspagina.nl/calculator.php en dan kan je berekenen wanneer je wat hebt.
Ik ben benieuwd wat het bij mij deze maand wordt. Of het nu echt klussen wordt of niet. I hope so.