Oef dames wat een geklets, even goed bij lezen hoor...!!
@ikke, wat leuk dat je al met namen enz. bezig bent. Wel slim om het op een lijstje te schrijven, vaak hoor je een mooie naam en denk je 'deze moet ik onthouden"' maar dat vergeet je dan weer. Ik heb wel 2 namen die ik heel erg mooi vind, en mijn vriend ook, maar echt serieus zou ik het nog niet weten, ik zou zo'n boekje aanschaffen en eens wat zondagen aan gaan zitten 😃
@APKtje, gefeliciteerd met je vriend, hopelijk was het gezellig 😉
@Shiley, laatste pil! Leuk! Ik had mijn lege strip bewaard, toen mijn vriend savonds thuis kwam van zijn werk vroeg ik hem even mee te komen voor een officieel momentje, ik gaf de lege strip aan hem en vroeg deze definitief in de prullebak te gooien, hij vond het wel een mooi momentn:oops:
Gister begon ie zelfs uit zichzelf al over een andere auto (ach dat zijn dan weer mannendingen toch:)) maar wel heel lief dat hij er, op zijn manier, toch mee bezig is.
@Boke, goed dat jullie erover gepraat hebben, ga ervoor!!!
@Diamonds, heerlijk, mexico! hoelang blijf je nog daar?!
@Frannie, ik weet niet zo goed meer wat ik nu allemaal voel.. ik zit nu in de eerste niet pil maand, ik ga nu pas alles ervaren, ik schrijf in mn agenda mijn cyclusdagen (vandaag dag 17), en vanaf vandaag ga ik dingen voelen.. maar of dat bij mijn cyclus hoort, of door het ontpillen, i don't know! Wel schrijf ik deze 'bevindingen' in mijn agenda bij de dagen waarop ik het heb, zodat ik de volgende cyclys kan aanvoelen in welke fase ik zit.
Ik heb sinds vandaag...even ter info.... helder slijm/afscheiding, dit kán betekenen dat mijn eisprong eraan komt, verder geen andere klachten ,wat krampjes in mn buik her en der maar of dat van mn darmen aan kwam of elders, weet ik niet. Vandaag was de ovu test nog negatief, dus nog maar weer afwachten. Ik hoop dat dit mijn eisprong al is, dit zou betekenen dat ik direct weer een cyclus heb na het stoppen van de pil maar ik juich nog niet te vroeg....
wordt vervolgd...!