@ikke, geen zorgen maken meis! Ik zat afgelopen dagen ook allemaal te denken van, wat als ik nu straks niet ongesteld wordt, en klopt t dan allemaal wel enzo.. maar dat heeft geen zin dus ik heb sinds vandaag weer zoiets van, we zien wel! En dat is ook fijn. Ik heb gelezen in Mariel Croon haar boek zwanger worden dat 90% van alle stellen binnen 1 jaar zwanger is geloof ik, en maar een klein gedeelte het niet lukt binnen 2 jaar.. dus ik heb er vertrouwen in dat het wel goed gaat komen. ik vind het allemaal zoiets wonderlijks dat ik denk van, dat kan mijn lichaam noooooit.. maar we zullen zien 😊 ik vind het allemaal super interessant en lees er ook graag over. Dat boek van Mariel croon (nee dit is géén reclame ;)) is zo fijn, super duidelijk, en het is een kei dik boek, maar in duidelijke taal uitgelegd, ook met foto's miljoen keer ingezoomd haha dat is zo maf. Ik heb trouwens nog een leuek website gevonden.
www.babybytes.nl, daar kun je de baby van week tot week in zwangerschap zien, nou check week e4 en 5 enz maar eens, nu weet ik waarom ze het altijd noemen tijdens de 7 weken echo 'garnaal kijken' haha