O Nikita, kan me voorstellen dat je het spannend vind hoor morgen... wel goed dat jullie er positief in staan! Hopen op goed nieuws... ga duimen!! 😉 Hoe laat moeten jullie morgen in het ziekenhuis zijn? Laat je het weten zodra je terug bent? Ben erg benieuwd namelijk...
Ik heb trouwens de link in mijn bladwijzer/ favorieten opgeslagen en dan met 1 klik ben ik op de pagina en hoef niet te zoeken!
Tweety, ja het is gewoon even zoeken he met de voeding... als het goed gaat zoals je het doet is het goed toch? Het gaat erom dat ze alles binnen krijgt en het ritme komt vanzelf hoor.
Trouwens, de smurfjes zijn lekker een weekendje weg 😃
Hier net terug van de film smurfen, met Joa heen geweest. Was erg leuk!! Straks even naar de Mac eten halen en daar is het thema van het Happy Meal ook smurfen 😉 Liefje is een beetje aan het klooien geweest (nou ja, Mànice) Ze wilde niet slapen en alleen maar aan het happen en huilen. Ze heeft dus (bijna een uur voor voedingstijd) 30cc extra gehad en daarna haar gewone voeding van 70cc. Had dus echt honger! We gaan dus nu toch ophogen naar 80cc, kijken hoe dat gaat!
Ik heb trouwens een mooie draagdoek van mijn ouders gekregen:
Oke, en dan nog 1 van onder de douche met mama:
Uploaded with
ImageShack.us