Heey lieverds, vanaf deze week ben ik elke dag na 12.30 vrij, dus miss kan ik weer beetje oppakken, ga ff niet op alles reageren wat er tot nu toe geweest is, want dan krijg ik weer last, moet echt steeds korte periodes typen, dus ff algemeen uit hoofd, en probeer deze week alvast bij te houden, voor zover het lukt ;).....mis jullie ook hoor 😃
Mamaatje jij 37 weken, je mag bevallen, wow zeg, laat die kleine maar komen dan he 😊
Bella 18 weken, das gewoon bijna de grens dat je weet wat het word, wou je het nou geheim houden? spannend, je bent inmiddels niet meer zo onzeker he? lekker hoor.
zoals je miss wel mee-leest zijn op 30+ forum weer nieuwe zwangeren, allemeaal onwijs pril en dus onzeker. Lucky, Erica en susanlian.
Nikita ik volg je beetje op hyves en begrijp dat het goed gaat met je huisje en je hem zelfs al betrekt? joepie 😃
Smurf jou zie ik niet veel op hyves, maar gaat goed met je en de donor? nu lekker op vakantie ben je, heerlijk, geniet ervan
Poele voor jou schiet het ook op he.
Sape jou volg ik op meerdere plekken, en begrijp dat je zat bent, ga ik nu steeds meer snappen hoor, hoop dat het voor jou ook snel gebeurd, het mag nu ruimschoots met 38 weken. echt heel spannend voor jullie.
Hier alles wel OK hoor, bijna verlof dus word rustig, alleen slapen is ramp, ligt elke avond klaarwakker en onrustig in bed te kwijlen 😉 hahah....lijkt alsof ik veel klaag, maar het hoort er gewoon allemaal bij en neem het voor lief hoor...alleen is heel stom want dan dommel je licht in slaap en gaat er vanalles door je hoofd wat je niet kan verklaren....en smorgens vroeg zelfde verhaal :D.....begrijp nu ook waarom je vanaf 36 weken op verlof moet;) al was alleen maar om bij te slapen haha
ik ga proberen weer wat bij te kunnen houden alvast deze week ok? met halve dagen werken moet dat al beter lukken.
Heel veel liefs