Goedemorgen Dames,
@Sape: hoe was de ovenschotel? Jammer dat je nog steeds BIB bent, vandaag DE dag, ben benieuwd hoor.....ja logisch dat je mannetje de kleine meid wil vasthouden, tis voor hun frusterend, er zit een complee kindje in je buik en zij kunnnen er niet bij, mijn man wil ook liefst dat ze nu komt 😊
ja juli gaat nu hard he, ik volg ook beetje omdat wij daarna aan de beurt zijn 😊 bij ons staat de teller nog op 1 baby.
@Nikita: ja 7 dagen is ook veel, heb je nog bad genomen? Gaat het beetje met je nu? Nog even meis.
@Poele: leuk ken je Botske via dit forum? leuk dat jullie contact hebben, veel plezier. Ik ken haar alleen bij naam.....me angst voor spuiten is er niet met deze naalden merk ik, ze zijn zoooo klein. Toen ik gisteren in bloedlab moest prikken op ijzer met zon grote naald, ja toen vond ik weer eng 😉 die insuline voel je bijna niet, is een mugge prik:D
Bella: gelukkig geen butenwerk, het weer is gelukkig wel weer beter. ....leuk dat je nu al dik en zwaar voelt, kan best straks even stil staan en dan na 30 weken weer lekker flink groeien 😊
dat spuiten gaat goed dus/
smurf: haha logisch dat je ze mist, je kan soms miss even niet met ze, maar zekerrrr niet zonder ze, hopelijk hebben ze het leuk gehad.
Mamaatje: zijn je kaartjes nog steeds niet goed dan? dat je steeds terug moet. doe lekker rustig aan hoor als je geen zin heb in poetsen!
het weekend ben ik 37 weken en mag dan ook BIB melden 😉 of liever dan BUB 😉
@Hier: In het ZKH was alles goed. Bij de diabetes verpleegkundige kreeg ik dus te horen dat ik 2 eh standaard na elke avond maaltijd moet spuiten, maar gisteren hielp dit zeker, voor eten was het 6. en 2 uur na eten 6.6 IPV 8, dus het werkt echt. Bij internist was even neus laten zien, en bij gyn doen ze om de 2 weken metingen dus deze week allleen even kletsen, moet om 12 uur bellen voor me ijzer waardes, en de baby heeft nog wel wat ruimte en was nog steeds met koppie in de bekken.