pfff noa eindelijk aftellen nu en gelukkig geen mri!
Voor de stoppers knap hoor! Ik ook gelukkig nooit gerookt, vind het al vervelend genoeg dat ik weer 9 maanden niet gezellig een pilsje of wijntje mee kan drinken. Maar het sterkt me natuurlijk dat we zo'n prachtig kind ervoor terug krijgen en dat ik het hele zwanger zijn voor de laatste keer mee mag maken (tenminste we willen het bij 2 kinderen houden). Ik duim nog steeds dat het geen tweeling is, want dan zouden we een infrastructuur probleem hebben, terwijl we net hebben bedacht hoe we het gaan oplossen met 2 minimensjes... Opvangprobleem is toch opgelost. Schoonvader vond heyt te leuk om op Lisa te passen en ik wilde de kinderen straks niet splitsen, dus als ik voor de jongste opvang moest hebben dan ook voor Lisa. Maar volgend jaar komt hij thuis oppassen op beide kinderen ipv dat ik ze naar hem breng. Hier heeft ie alles bij de hand en is het huis kindveilig. Ook kregen we te horen dat zij weer 500 euro ter beschikking stellen voor de slaapkamer van de 2e, dus toch twee baby kamers. Tim kwam met meisjesnaam Laura aanzetten, maar vond ik niet zo mooi en ook niet praktisch voor later met de post, twee dezelfde initialen. Zei ik dat ik Norah mooi vond (komt van het forum) en die vond hij ook wel mooi, dus wie weet hebben we dan al een jongens en een meisjes naam.
Cindy een mooie echo hoor! Enne welke zalf/gel was dat? Ik had er niet zo over nagedacht en gewoon reflexspray erop gesprayd. het hielp niet, dus bij 1 keer gebleven, maar bedenk me nu pas dat ik dat misschien nu niet mag. Vanmiddag moet ik naar de medische dienst ivm de zwangerschap. Zal daar eens goed mijn boekje opendoen over het werk want ben het echt helemaal beu aan het worden nu. Zaterdag was de leidinggevende nog mee aan het praten over dat wij verplicht moeten stoppen met 6 maanden zwangerschap en dat we geen bier en water meer mogen uitzetten, geen platte karren mogen doen en niet op een ladder mogen zodra we vertelt hebben zwanger te zijn en hadden we het ook over mijn zwangerschap. Een uur later plant diezelfde leidinggevende mij bier en water... Tja sorry maar volgens mij willen ze gewoon dat ik weer zo vroeg moet stoppen met werken! Ik heb natuurlijk mijn mond toen niet open gedaan, was gewoon te kwaad, Tim zei toen ik het hem vertelde dat ik gewoon had moeten vragen of ik niet zwanger genoeg was voor haar. Ze weten het verdomme (sorry voor het gevloek) al anderhalve week, al voor ik het mijn familie heb vertelt, zodat ze er rekening mee konden houden en ik het nu misschien langer vol kon houden. Maar rekening houden met is erg moeilijk in de colruyt. Met Lisa's zwangerschap lag ik een paar dagen na het stoppen met werken in het ziekenhuis met een scheurtje in mijn placenta. Oorzaak volgens de gyn te zwaar werk of roken, nou ik rook niet, er word hier niet gerookt, dus 3x raden wat de reden was. Moest de rest van mijn zwangerschap rustig aan doen. Dat wil ik dit keer dus niet!
Beebielove je hebt het nu al heel vaak gehoord, maar hier ook zoveel afscheiding dat is gewoon normaal en ook als het was rozig is. Mocht het stinken wel ff een dokter of vk bezoeken want dan heb je kans op een schimmelinfectie! Ook daar ben je gevoeliger voor als je zwanger bent. Weet ik uit ervaring met Lisa, kreeg eerst een blaasontsteking, en toen door de antibiotica een schimmelinfectie erbovenop.
Ons Lisa heeft vannacht 13 uur geslapen zonder een kick te geven heerlijk! Gewoon wakker geworden voor Lisa wakker was...
Wat betreft foto's plaatsen en zo, met het forumgroepje van mijn vorige zwangerschap hadden we een hyvesgropeje opgericht waarop we foto's delen, dat clubje is privé en mensen buiten dat groepje kunnen dus ook niet zien wat je post. En je kon er geen lid worden zonder toestemming van de beheerder zodat er ook geen vreemden binnen konden sluipen. Ik heb dat toen opgericht dat foruk. Mochten er hier mensen zijn die dat leuk vinden dan wil ik of als iemand anders dat wil doen, dat voor hier ook wel maken?