Hoi dames hier weer even een berichtje van mij! Al een hele tijd geleden heb ik me bij jullie aangemeld maar sindsdien niet veel geschreven.. Ben nu wel toe aan ervaringen van andere zwangeren dus ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen en te schrijven!
Ik heb al gelijk een vraag @ cindy, Hoe weet je eigenlijk dat je bekken instabiliteit hebt? Hoe voel je dat? Moet je dan minder gaan werken?
Hier alles goed! Eigenlijk nooit meer last van misselijkheid.
de afgelopen weken was een beetje zoeken wat ik nog aan kon doen! En ook met dat veranderende weer steeds was dat best lastig! Ik wil ook niet gelijk een hele nieuwe garderobe aanschaffen!
Heb inmiddels wel al 2 nieuwe bh's en 2 jeans broeken (waarvan eentje van een collega gekregen! Super lief) En die zitten lekker ruim natuurlijk en heerlijk op mijn buikie! Vandaag heb ik gewoon een rokje aan van vorig jaar! wel al echt herfst/winter achtig maar dat mag nu wel al he! En deze zit nu nog prima gelukkig. Ik pas um nog!!
Mijn buik begint aan de onderkant ook al wat te groeien maar nu is dat al even stabiel. Was namelijk 2 weken geleden al ook.
Ben wel al wat angekomen her en der en mijn darmen blijven opgezwollen waardoor mijn buik groter lijkt! dat moeten we maar voor lief nemen 😞 al vind mijn vriend die buik wel raar. Die denkt nu dat ik vet wordt. Maar volgens mij is het gewoon mijn oorspronkelijke buikje maar met die darmen erachter wat naar voren gekomen. Wat denken jullie? Praat ik nonsens?
Mijn vriend vind het helemaal leuk! hij gaat nu met zijn vader hard werken zoveel hij kan aan ons huis om die zo snel mogeijk af te hebben zodat we al kunnen verhuizen! En dan kunnen de voorbereidingen echt beginnen. Nu moet ik alles wat ik zie en koop nog inpakken. Straks lekker uitpakken :D:D
Verder zijn we allebei wel toe aan een beetje beweging en teken van leven! laatste echo was 22 augustus en sindsdien merken we eigenlijk vrij weinig. (behalve dan dat ik soms enorm moe heb na een drukke dag of week)
Dus hopelijk voel ik de baby snel! ben nu 14. 2 weken.. Dus kan nu ieder moment komen hoop ik!
Als jullie mijn echo's willen zien dan kan dat op
www.babylensen.babysite.nl en dan moet je kijken bij filmpjes!! Ik kan er naar blijven kijken :D:D
x Fleur